فتاحیان: برنامه آمادگی ورزشکاران را برای حضور در جاکارتا بررسی می کنیم

سرپرست دبیری فدراسیون شنا گفت: برنامه های آمادگی ورزشکاران برای بازی های آسیایی که از سوی کمیته های فنی ارائه شده در حال بررسی است.

فرید فتاحیان سرپرست دبیری فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه های رشته های شنا، شیرجه و واترپلو برای بازی های آسیایی جاکارتا گفت: شناگران در حال حاضر در اردو به سر می برند. شناگران تهرانی زیر نظر خشایار حضرتی و شناگران شهرستانی بر اساس برنامه تیم ملی تمرین می کنند. تیم ملی واترپلو نیز با قدرت و امید بسیار تمرینات خود را ادامه می دهد. مسابقات لیگ شیرجه نیز از امروز آغاز شده است و کادر فنی از میان نفرات برگزیده، شیرجه روهای اصلی تیم ملی را انتخاب می کنند.

او ادامه داد: کمیته ها پیشنهادات خود شامل برنامه ها و اردوهای خارجی را به فدراسیون ارائه داده اند. ما نیز در حال بررسی این پیشنهادات هستیم. درباره اردوها و مسابقات خارجی برای رشته شنا نیز باید یاد آور شوم خود کمیته شنا درخواست اردو و مسابقات خارجی برای آینده نزدیک را نداشتند.

فتاحیان افزود: در واترپلو نیز با تیم ملی چین در تعامل هستیم تا برای برگزاری یک اردوی مشترک به ایران بیاید. در تلاشیم زمان را به گونه ای تنظیم کنیم تا برگزاری این اردو با ماه مبارک رمضان تداخل نداشته باشد. به زودی تاریخ این اردوی مشترک اعلام می شود. ضمن این که قرار است تیم ملی واترپلو یک اردوی مشترک با تیم ملی ایتالیا در کشور ایتالیا برگزار خواهد کرد. هدف ما از برگزاری چنین اردوهایی تمرین و  افزایش تجربه بازیکنان تیم ملی کشورمان در کنار بزرگ این رشته است.

سرپرست دبیری فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره نصب 5 دایو خریداری شده توسط فدراسیون بیان کرد: دو دایو بعد از برگزاری مسابقات شیرجه در تهران و سه دایو دیگر در شهرستان ها نصب می شود. در واقع دایوها به خود شهرستان ها هم زمان با برگزاری لیگ شیرجه تحویل داده می شود.

انتهای پیام/

اظهارات فتاحیان درباره وضعیت تیم های شنا، شیرجه و واترپلو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار