شریعتمداری در حاشیه جلسه هیئت دولت:

شرایط حمل و نقل جاده‌ای و هوایی در پایان سال مطلوب خواهد شد/ فروشگاه‌های بهاره راه‌اندازی می‌شود

وزیر صنعت گفت: در زمینه حمل و نقل تلاش می‌کنیم، مردم با کمترین دغدغه تعطیلات خود را سپری کنند.

شرایط حمل و نقل جاده‌ای و هوایی در پایان سال مطلوب خواهد شدبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: در حوزه تأمین نیازهای سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران مقدمات بسیار خوبی را فراهم کرده‌ایم و کمیته اجرایی به منظور ارائه خدمات در نقاط مسافرپذیر کشور تشکیل می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در زمینه حمل و نقل جاده ای و هوایی شرایط مطلوبی تا پایان سال فراهم خواهیم کرد تا مردم با کمترین دغدغه تعطیلات خود را سپری کنند.

وی تاکید کرد: سازمان های صمت و کشاورزی با کمک اصناف در مراکز مورد نیاز تلاش کردند که تقاضای مردم در خصوص ایجاد فروشگاه های بهاره را رفع کنند.

شریعتمداری تصریح کرد: امیدواریم با دقت تمام تعهدات دستگاه‌های مختلف و مسئول تأمین نیازهای اساسی مردم در این ایام که در جلسات هماهنگی این مسائل را ارائه کرده‌اند به قدر کافی انجام شود.

وی با بیان اینکه سازمان‌های تحت نظارت ستاد تنظیم بازار تیم‌های مشترکی را تشکیل خواهند داد، گفت: سازمان‌های نظارتی که تحت نظر ستاد تنظیم بازار عمل می‌کنند مانند سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی در طول این دوره نظارت خود را دقیق‌تر و سریعتر خواهند کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، بیان کرد: مردم می‌توانند هرگونه تخلف در زمینه ارائه خدمات توسط دستگاه‌های ذیربط و شکایات خود را به مراجع مربوطه ابلاغ کنند تا با تخلفات احتمالی برخورد قاطع به عمل آید.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: در شهرهایی که تقاضا نسبت به تأسیس فروشگاه بهاره وجود دارد، اقدامات مناسبی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.