امنيت فعلی كشور مرهون خون های پاک شهداست

فرمانده انتظامی استان كرمان درديدار با خانواده معظم شهیدان فيروزی از شهداء رابر گفت: خانواده های شهدا مايه سرافرازی و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان كرمان در این ديدار با بيان اينكه خانواده های شهدا مايه سرافرازی و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند گفت: امنيت فعلی كشورمان مرهون خون های پاک شهدای عزيز انقلاب اسلامی و عرصه نظم و امنیت کشور است.


این مقام ارشد انتظامی شهدا را پرچمداران بصيرت و مايه عزت و سرافرازی نظام اسلامي دانست و افزود: آرامش و احساس امنيتی كه امروز بر كشور ما حاكم است حاصل شجاعت جوانان رشيد اين مرز و بوم و صبر و استقامات خانواده هاي معظم و معزز شهدا است كه جوانان رشيد خود را در راه امنيت كشور نثار و ايثاركردند.


سردار بنی اسدی فر گفت: شهدا و خانواده شهدا همواره مورد احترام همگان هستند و یاد و خاطره شهیدان تا همیشه جاویدان و ماندگار است، چرا که شهدا در مسیر ارزش ها گام برداشتند و حرکت کردند.


شهيد ايرج فيروزی در جنگ هشت سال دفاع مقدس و شهيد كورش فيروزی در حادثه تروريستی مسجد علی بن ابيطالب زاهدان به درجه رفيع شهادت نائل شدند.


انتهای پیام/س

 

فرمانده انتظامی استان كرمان  با خانواده معظم شهیدان فيروزی دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.