جشنواره دا در سرپل ذهاب برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان سرپل ذهاب گفت: جشنواره دا این شهرستان با هدف ترویج نشاط از طریق ورزش در سطح شهرستان ، تکریم از مادران روستایی و بازگشت امید به زندگی در سرپل ذهاب برگزار می شود.

جشنواره دا در سرپل ذهاب برگزار می شود به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهروش رئیس ورزش های روستایی و بومی محلی  در نشست برگزاری جشنواره دا در شهرستان سرپل ذهاب گفت: جشنواره دا بزرگداشت مقام شامخ مادر است  این جشنواره کشوری است و تعداد ۵ استان  در این جشنواره شرکت می کنند و ۴۰۰ خبرنگار از سراسر کشور در این مراسم حضور دارند و بصورت زنده و خبری پخش می شود .


 روشن زاده معاون و مشاور مدیر کل ورزش و جوانان استان  کرمانشاه نیز در این جلسه گفت:  بنابر موقعیت و شرایط سرپل ذهاب را انتخاب کردیم تا دوباره مردم به زندگی امید داشته باشند ، هر کدام از ادارات در حد توان خود  باید کمک کنند تا جشنواره به نحو احسن برگزار شود جشنواره تحت عنوان دا یادواره شهیدانی که قبلا در دهلران زندگی کرده و به عراق رفته ، با جنگ تحمیلی به خرمشهر آمدن ، اولین پسرش شهید شد و بعد از یک هفته پدرش نیز شهید شد.

 در این جلسه مقرر شد که  نیروی انتظامی  مسئولیت  حفظ نظم و امنیت _امور عشایری  وظیفه  نصب سیاه چادر _ اداره برق ، تامین سیستم روشنایی _ اداره بهداشت ، نصب چادر و اکیپ پزشکی را بر عهده داشته باشند.

 


 این جشنواره به صورت منطقه ای و با حضور زنان پنج استان ایلام، لرستان، همدان، مرکزی و کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز

تکریم مقام شامخ مادر در جشنواره دا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.