پرورش جسم و روح دوبال یک پهلوان است

هنرمند سرشناس سینمای ایران گفت: هدف از ورزش کردن فقط پشت حریفان را به خاک رساندن نیست ورزش پرورش جسم و روح است و این دو دوبال یک پهلوان است.

پرورش جسم و روح دوبال یک پهلوان است به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛داریوش ارجمند هنرمند سرشناس سینمای ایران  گفت:می‌شود تالار افتخارات درست کرد و مدال‌ها را خرید، آیا ورزش برای همین است هدف محبی ها فقط قهرمانی نبود بلکه هدف والای آنها پهلوانی بود مردم کرمانشاه پهلوان هستند، کرمانشاه سرزمین مردان مرد است چه در زور بازو و چه در توان علمی.

این هنرمند برجسته کشور گفت: در تاریخ ما پرنده‌ای است به نام سیمرغ، در دین ما و تاریخ ما پهلوانانی هستند که بال های سیمرغ های ما می سازند  ما در تاریخمان آموختیم همانگونه که آرش با تیری جان در کف نشان دادن مرز کشور گذاشت عباس هم بود که آب در کف دستانش بود ولی ننوشید، این اسوه ها دو بال سیمرغ فرهنگی ما هستند.

ارجمند گفت: محبی کسی است که وقتی پرچم آمریکا بالارفت او به احترام ایران و وطن از سکو پایین آمد، اینجا دیار پهلوانان است.

همایش تجلیل از برادران محبی ( پیشکسوتان کشتی کرمانشاه)، با حضور مسئولان استانی، قهرمانان و چهره‌های ادبی، هنری و فرهیخته کشوری توسط انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، در کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/ز


همایش تجلیل از برادران محبی  پیشکسوتان کشتی کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.