پرداخت 50 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان اصفهان گفت: 11 هزار و 415 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش 50 میلیارد و 661 میلیون تومان از صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان اصفهان به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مجتبی حجازی در خصوص عملکرد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان اصفهان، اظهار داشت: صندوق امداد ولایت از اواخر سال 95 در اصفهان شروع به فعالیت کرده است و تاکنون 111 هزار و 264 نفر از مددجویان و نیکوکاران اصفهانی در این صندوق سپرده‌گذاری کرده‌اند که مجموع سپرده‌های جذب شده بالغ بر 15 میلیارد تومان است.

وی افزود: این صندوق با هدف کمک به ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و پرداخت وام با شرایط آسان به نیازمندان تأسیس شده است و تا نیمه اول بهمن ماه امسال، 11 هزار و 415 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش 50 میلیارد و 661 میلیون تومان از صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت و دیگر نیازمندان پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان اصفهان با اشاره به اینکه این تسهیلات در 2 بخش اشتغال و کارگشایی به نیازمندان پرداخت شده است، گفت: 28 میلیارد و 941 میلیون تومان از کل مبلغ تسهیلات پرداختی مربوط به 10 هزار و 60 مورد وام کارگشایی و 21 میلیارد و 720 میلیون تومان دیگر صرف پرداخت یک هزار و 355 مورد تسهیلات اشتغال مددجویان بوده است.

وی ادامه داد: تسهیلات اشتغال‌زایی در زمینه‌های خدمات توزیعی، طرح‌های تولیدی و خدماتی، کشاورزی و دامداری و مشاغل خانگی هم به مددجویان و هم سایر افراد نیازمند پرداخت شده و وام‌های کارگشایی در زمینه هزینه‌های ازدواج، تهیه جهیزیه، درمان، کمک‌هزینه تحصیلی، اجاره و تعمیرات مسکن بوده است.

حجازی با بیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به شبکه شتاب متصل است، تصریح کرد: این صندوق خدمات الکترونیکی، اتصال پوز و صدور آنی کارت الکترونیکی را به سپرده‌گذاران محترم ارائه می‌کند، همچنین هدف صندوق حرکت به سمت حداقل کارمزد است.

وی اضافه کرد: بنابراین کمیته امداد در حال حاضر به دنبال افزایش شعبه نیست اما برای بی‌نیازی مددجویان و سپرده‌گذاران محترم از مراجعه به مرکز استان و شعبه مرکزی در هر دفتر کمیته امداد یک باجه دایر شده و آماده ارائه خدمات است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان اصفهان در پایان ضمن دعوت از مردم و خیران نیکوکار برای سپرده‌گذاری در این صندوق، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان با افتتاح حساب پس‌انداز قرض‌الحسنه در این صندوق ضمن بهره‌مندی از اجر معنوی می‌توانند یاریگر کمیته امداد در گسترش پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان باشند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.