آذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عدالت این است که اساتید مانند کارکنان دولت افزایش حقوق داشته باشند

نایب رئیس کمیسیون ویژه سابق مجلس گفت: اگر افزایش حقوق برای کارکنان دولت اتفاق می‌افتد برای اعضای هیئت علمی نیز باید انجام شود.

جنیدی ویژه عیدلزوم تناسب پرداخت حقوق با عملکرد اشخاص/عادل آذر نایب رئیس کمیسیون ویژه سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: نظام پرداخت در ایران باید به مفهوم اجرای عدالت باشد که دانشگاه‌‌ها و مراکز آموزش عالی نیز از این موضوع مستثنی نیستند؛ اگر افزایش حقوق برای کارکنان دولت اتفاق می‌افتد برای اعضای هیئت علمی نیز باید انجام شود.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های دولتمردان و حقوق بگیران، موضوع عدالت در پرداخت حقوق است تا بدانند چگونه باید رفتار کنند که عدالت در پرداخت متصل به پاداش و عملکردهای افراد و کارمندان باشد.

آذر با اشاره به اینکه در ایجاد قوانین نباید عجولانه و احساسی برخورد کنیم،‌ افزود: اگر سازمان ذیربط در خصوص افزایش حقوق تصمیم‌ بگیرد، اثرش در صنعت و بازده کاری نهادهای مختلف از جمله دانشگاه‌ها دیده می‌شود.

وی اظهار کرد: نگاه ما به مسئله افزایش حقوق کارکنان به ویژه اعضای هیئت علمی باید جامع باشد و اگر این موضوع به وسیله مجلس به قانون تبدیل شود همه باید به آن احترام بگذارند.

آذر یادآور شد: ما بسته‌های تفریق را تحویل کمیسیون‌ها دادیم و کمیسیون گزارش تحلیلی در حوزه‌های کشاورزی،‌ صنعت و غذا از ما خواسته است و به طور کلی 36 گزارش تحلیلی تحویل نمایندگان مجلس شده است.

انتهای پیام/

اظهارات آذر در خصوص حقوق اعضای هیئت علمی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
برای وطنم
۱۳:۱۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
باسمه تعالی
به استحضار آقای آذر میرسانم حقوق اعضای هیات علمی دانشگاههای مطرح در اروپا حداکثر ۳۰ درصد بیشتر از کارکنان دانشگاه است. در ایران ولی ۳۰۰ درصد بیشتر از حقوق کارکنان. ای کاش مسئولین فقط برای رضای خدا کار کنند نه برای منافع خودشان و برخی خواص.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
برای ما که بیکاریم چه پیشنهادی می دهید . کار هم بلدیم . جایی باقی نمانده شما به ما بگویید چون کار بلد نیستید صاحب شغل نمیشید .
آخرین اخبار