مراسم تجلیل از حامیان فرزندان ایتام و محسنین درکنار جشن تکلیف دختران ایتام تحت پوشش کمیته امداد درارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ عزیزسهندی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان  آذربایجان غربی در  مراسم تجلیل از حامیان فرزندان ایتام و محسنین که با هدف ترویج و احیاء فرهنگ احسان و نیکوکاری و نشر سنت های حسنه اسلامی به میزبانی کمیته امداد استان  برگزار شد،مشارکت مردم در رفع مشکلات مددجویان رامهم ارزیابی کرد وگفت:برای توانمند سازی و تأمین آتیه خانواده های تحت حمایت، نیازمند مساعدت مردم هستیم.
وی افزود:هم اکنون 4درصد از مردم استان شامل 124هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند می شوند.
سهندی بابیان اینکه صندوق امداد ولایت با هدف پرداخت وام قرض الحسنه با شرایط آسان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد راه اندازی شده است،اظهار داشت:در مدت یکسال راه اندازی این صندوق در استان تاکنون برای 9هزار نفر از مددجویان تسهیلاتی به ارزش 300میلیارد ریال اعطا شده است.
وی افزود:در استان آذربایجان غربی11هزار و 400نفر تحت پوشش طرح ایتام و محسنین هستند و 20هزار و 200حامی به آنان کمک رسانی می کنند.
سهندی فرهنگ سازی جهت کمک به ترویج و اعتلای سنت قرض الحسنه را دارای نقشی بی بدیل دانست و ضمن تاکید بر مشارکت مردم در رسیدگی به امور فقرا گفت:از مردم خواستاریم تابا عضویت در طرح های اکرام ایتام و محسنین یاری گر این نهاد در رفع مشکلات اقشار محروم باشند.
درپایان این مراسم به دانش آموزان هدایایی توسط حامیان و خیران اعطا شد همچنین نیکوکاران حامی ایتام تجلیل شدند.

انتهای پیام/م

مراسم تجلیل از حامیان فرزندان ایتام به میزبانی کمیته امداد  برگزار شد

برچسب ها: کمیته امداد ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.