خرید بلندترین نردبان آتش‌نشانی اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در حال خرید نردبان 54 متری بازو مفصلی هستیم که در گمرک قرار دارد و 25 درصد از هزینه آن باقی مانده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهزاد بزرگزاد در خصوص بودجه سازمان آتش‌نشانی اصفهان برای سال 97 اظهار کرد: اگر بودجه‌ای به آتش‌نشانی تزریق شود در مرحله اول به تکمیل ایستگاه‌های در حال احداث و تکمیل تجهیزات اختصاص پیدا می‌کند.

وی افزود: دو ایستگاه در حال ساخت در سطح شهر اصفهان داریم که یکی از آن‌ها در منطقه عطشاران تکمیل شده و نیازمند تجهیزات است؛ ساختمان‌های عطشاران بلند بوده و به رغم وجود ایستگاهی در نزدیک شهرک سلامت نیاز بود که ایستگاه دیگری راه‌اندازی کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به جدید بودن شورای شهر، جلساتی با این شورا برگزار و نیازها مطرح شد و در بودجه 97 متناسب با نیازمندی‌ها بودجه اختصاص یافته است.

وی در رابطه با تجهیزات جدید آتش‌نشانی عنوان کرد: در حال خرید نردبان 54 متری بازو مفصلی هستیم که در گمرک قرار دارد و 25 درصد از هزینه آن باقی مانده، این وسیله در اصل یک بالابر منحصر به فرد است و برای نخستین بار وارد آتش‌نشانی اصفهان می‌شود.

بزرگزاد در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2 نردبان و یک بالابر در سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان وجود دارد که برای اطفای حریق در ساختمان‌های بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش نشانی ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار