سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان از برگزاری هشتمین مرحله آزمون هماهنگ مهارت همزمان با سراسر کشوردر این استان خبرداد.

مهرداد جهاندیده سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان وبلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: هشتمین مرحله آزمون هماهنگ مهارت سال ۹۶ برای متقاضیان بخش‌های دولتی، آموزشگاه‌های آزاد وصنعت ساختمان بصورت همزمان با سراسر کشور در ۱۰ شهرستان برگزارشد.

جهاندیده افزود: در مرحله هشتم آزمون هماهنگ سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای ۴ هزار و ۷۹۰ نفر مرد و زن در ۲۰ حوزه اصلی و فرعی دربیش از ۲۲۰ حرفه مهارتی به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در این آزمون مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زابل بایک هزار و هفتاد و چهارنفرآزمون شونده بیشترین فراوانی و مرکزکنارک با ۲۵۰ نفرآزمون شونده کمترین فراوانی را به خود اختصاص داد.

گفتنی است نتایج این آزمون ۱۰ روزبعد ازطریق سایت ادواری اعلام می‌شود و قبول شدگان توسط مراکز مجری ویژه قبول شدگان کتبی تاپایان سال برای برگزاری آزمون عملی برنامه ریزی می‌کنند.

انتهای پیام/ع

 آزمون هماهنگ مهارت در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: مهارت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار