درخشش ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه گرگان گفت: راهپیمایی امسال ، واقعا تماشایی و گسترده تر از سال گذشته اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ آیت الله نور مفیدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان در نماز وحدت بخش جمعه گفت:رییس جمهور‌های آمریکا، اسراییل و فرانسه تلاش کردند که مردم را در فضای مجازی دلسرد کنند، اما با حضور مردم در صحنه خودشان دلسرد شدند.

وی ادامه داد: مردم با این کارشان، از نظام و دینشان دفاع کردند و نشان دادند که آن‌ها در خیال واهی بسر می‌برند.

نماینده، ولی فقیه استان گفت:مردم ایران با وجود مشکلاتی مانند، اشتغال و مسائل اقتصادی همچنان علاقه خود را به این انقلاب، نشان دادند.

آیت الله نور مفیدی به اتفاقی که هفته گذشته در منطقه افتاد اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته اسراییل به سوریه حمله کرد ودر بعضی مناطق آن موشک پرانی کرد.

وی گفت: ارتش سوریه یکی از موشک‌های f۱۶ اسراییل را ساقط کرد که موج بسیار عجیبی در کشور‌های عربی به وجود آورد.

آیت الله نور مفیدی افزود: آن‌هایی که می‌خواستند این منطقه در اختیار آمریکایی‌ها باشد بسیار ناراحت شدند، اما بسیاری دیگر از این قضیه خوشحال شدند.

وی گفت: دشمن ما هیچ نتیجه‌ای نمی‌تواند بگیرد و با این اتحاد و همدلی ما به در بسته می‌خورد.

آیت اله نور مفیدی افزود: آن‌ها مدت‌ها به دنبال این بودند که حزب‌الله را تروریسم معرفی کنند و در دنیا افکار عمومی جهان را به این سمت بکشانند که برای این موضوع پول‌ها خرج کردند تا بعد‌ها بگویند ایران طرفدار کشور تروریسم است و از آن دفاع می‌کند.

وی با اشاره به سالروز کودتا ۱۲۰۹، گفت: انگلیسی‌ها تلاش کردند رضاخان را بر این کشور مسلط کنند، سفیر انگلیس توصیه می‌کند از رژیم جدید یعنی رضاخان حمایت شود چراکه برای منافع انگلیس مناسب‌ترین گزینه بود.

امام‌جمعه گرگان بابیان اینکه امروز هیچ‌ یک از ابرقدرت‌های دنیا چنین اجازه‌ای ندارند در مورد ایران تصمیم‌گیری کنند، گفت: رضاخان یک نوکر برده وار و حافظ منافع انگلیس بود و زمانی که امام آمد فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند و اکنون رهبر معظم انقلاب با همان صلابت در مقابل دنیا کفر و استکبار ایستاده است.

وی افزود: از مسئولان می‌خواهیم صدای مردم را بشنوند اگرچه شنیدند، اما جدی‌تر وارد شوند و اگر ضعف‌هایی هم هست دست‌به‌دست هم دهند تا مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/م
 

ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن درخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.