سارق اینترنتی در ایرانشهر گرفتار قانون شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از شناسایی و دستگیری فردی که از طریق اینترنت اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب احدی از شهروندان ایرانشهری کرده بود خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهردرگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز به مبلغ ۲۴ میلیون ریال از حساب بانکی وی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته از پرینت حساب شاکی معلوم شد برداشت انجام شده از حساب وی در قالب دریافت رمز دوم کارت و از طریق خرید اینترنتی صورت گرفته است که پس از تحقیقات به عمل آمده متهم شناسایی و توسط پلیس فتا دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی متهم در بازجویی اولیه منکر ارتکاب جرم خود شد، اما در نهایت با ارائه ادله فنی و مستندات غیرقابل انکار، چاره‌ای جز اقرار نداشته و به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اعلام اینکه متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد در پایان به شهروندان توصیه کرد: اطلاعات خصوصی و مهم خود مانند اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نداده و سرویس پیامک حساب بانکی خود را فعال، تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده، سریعا از آن مطلع شوند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارق حرفه ای  در ایرانشهر 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار