با وجود محرومیت شش ماهه؛

کریمی در بازی های آسیایی و جهانی کشتی می گیرد

با وجود محرومیت شش ماهه برای علی رضا کریمی،وی می تواند در بازی های آسیایی و جهانی 2018 کشتی بگیرد.

به گزاش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ روزهای ۸ تا ۱۳ اسفندماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود و با توجه به رای اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر محرومیت شش ماهه علی رضا کریمی از حضور در میادین بین المللی،دارنده مدال برنز جهان نمی تواند در این رقابت ها به میدان برود.
اما از آنجا که محرومیت کریمی فقط مربوط به رقابت های بین المللی می باشد وی می تواند در رقابت های داخلی و البته مسابقات مرحله نهایی انتخابی شرکت کند و چناچنه صاحب دوبنده تیم ملی شود این شانس را خواهد داشت تا در بازی های آسیایی و جهانی باردیگر برای کشورمان افتخار آفرینی کند.
گفتنی است رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی در سال ۲۰۱۸ روزهای ۵ تا ۸ شهریورماه سال ۹۷ در شهر جاکارتا اندونزی برگزار می‌شود و رقابت های کشتی بزرگسالان جهان نیز 30 مهر تا 6 آبان 97 در بوداپست مجارستان انجام می شود که تا آن زمان محرومیت کریمی به پایان خواهد رسید.

گفتنی است اتحادیه جهانی کشتی با نهایت تلاشی که از سوی فدراسیون کشتی صورت گرفت، با اعمال تخفیفاتی، علی رضا کریمی را تا تاریخ ۲ خردادماه سال ۹۷ از شرکت در میادین کشتی و مربی وی حمید رضا جمشیدی را نیز به مدت دوسال از حضور در عرصه مربیگری محروم کرد.
انتهای پیام/

کریمی قهرمانی آسیا را از دست داد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار