تمامی راه‌های اصلی و فرعی کردستان باز است/وجود مه شدید در گردنه‌ها

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در حال حاضر تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان باز است، اما در اکثر جاده‌ها بویژه در گردنه‌‌ها مه شدید وجود دارد.

تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان باز است/وجود مه شدید در گردنه‌هابه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدراشد مدرس‌گرجی معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان ، با اشاره به بارش‌ در سطح استان،گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف در محورهای دیواندره - سقز، قروه - همدان و سروآباد - اورامان هستیم.

وی افزود: در بیشتر محورهای مواصلاتی استان مه شدید وجود دارد لذا رانندگانی که قصد عبور از مسیرهای استان را دارند باید حتما از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

به گفته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان، در بارش‌های چند روز اخیر، حدود ٢٠ مورد ریزش در شهرستان‌های مختلف استان اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: جدای از ریزش بهمن چند روز گذشته گردنه ژالانه سروآباد، دو روز پیش هم ریزش کوه در گردنه ماموخ مسیر سنندج به دیواندره اتفاق افتاد که با تلاش شبانه‌روزی راهداران مسیر پاکسازی شد.

مدرس‌گرجی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان باز است، اما در اکثر جاده‌ها بویژه در گردنه‌‌های مسیرهای سنندج - همدان، سنندج ـ دیواندره ـ سقز و سنندج ـ مریوان و سقز ـ مریوان مه شدید وجود دارد.

به گفته وی، در طرح زمستانه امسال تاکنون، حدود 12 هزار کیلومتر از جاده‌های استان برفروبی و 7 هزار تن شن و نمک مصرف شده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

ریزش بهمن در شهرستان‌های مختلف استان کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.