پیش بینی تداوم بارش و وزش بادشدید برای بیست و هشتم بهمن ۹۶ استان مرکزی

پیش بینی هواشناسی حکایت از بارش باران برای بیست و هشتمین روز بهمن دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  هواشناسی  تداوم بارش و وزش بادشدیدرا  برای استان مرکزی پیش بینی کرده است.

 هواشناسی استان مرکزی اعلام کرد: بررسی و تحلیل نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره حاکی است سامانه بارشی هنوز بر روی خاورمیانه فعال می‌باشدو تا روز دوشنبه موجب بارش یا رگبار باران و برف و وزش باد در برخی از نقاط کشور خواهد شد و از اواخر وقت دوشنبه از کشور عبور خواهد کرد.

در استان مرکزی تا روز دوشنبه تداوم ابرناکی پیش بینی می‌شود و از نظر بارش امروز بارش‌ها بصورت پراکنده و بارش‌ها در نواحی شمالی استان بیشتر خواهد بود؛ اما از فردا دامنه بارش‌ها توسعه پیدا خواهد کرد.
بر این اساس طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه در برخی از ساعات بارش یا رگبار باران و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف و در برخی از مناطق پدیده مه پیش بینی می‌شود.

همچنین امروز به دلیل جابجایی توده‌های هوایی وزش باد در برخی مناطق استان نسبتا شدید خواهد بود؛ بعلاوه به دلیل ناپایداری‌ها در کشور عراق و ایجاد توده‌های گردوخاک احتمال کاهش کیفیت هوا در مناطق غربی و با شدت کمتر مناطق مرکزی کشور طی ۲۴ ساعت آینده دور از انتظار نمی‌باشد.

شرایط دمایی تا فردا تغییر نخواهد کرد، اما از روز دوشنبه موقتا دمای هوا بین ۴ تا ۶ درجه کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام / ج

 پیش بینی هواشناسی استان مرکزی برای  بیست وهشتم بهمن ماه96

 
برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.