با نظر نمایندگان مجلس؛

شرکت ملی گاز مکلف به احداث خط فشار قوی در استان‌های شرقی و جنوب شرقی کشور شد

نمایندگان شرکت ملی گاز را مکلف به احداث خط فشار قوی در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان و خراسان جنوبی کردند.

شرکت ملی گاز مکلف به احداث خط فشار قوی در استان‌های شرقی و جنوب شرقی کشور شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (شنبه ۲۸، بهمن ماه) و در ادامه بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۷، با ۱۱۷ رأی موافق، ۶۴ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۶ نماینده حاضر در صحن علنی، شرکت ملی گاز ایران را مکلف به گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان و خراسان جنوبی کردند.

بر این اساس، به منظور تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان و خراسان جنوبی، شرکت ملی گاز ایران مکلف است در قالب قراردادهای بند ق تبصره ۲ قانون بودجه سال ۹۳ مصوب ۶/ ۱۲/ ۹۲ و ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب ۱/ ۲ /۹۳ اقدام لازم را به عمل آورد.

گفتنی است این پیشنهاد را کمیسیون اقتصادی ارائه کرد و با موافقت نمایندگان این بند الحاقی به تبصره 1 لایحه بودجه 97 اضافه شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار