جزئیات میزبانی حوزه علمیه مروی تهران از شهدای گمنام

مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام، اول اسفند، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، در حوزه علمیه مروی برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه تهران، دبیر ستاد استقبال از شهدای گمنام حوزه علمیه مروی تهران گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس از ساعت ۹/۳۰ صبح روز سه‌شنبه اول اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س)، در محل حوزه علمیه مروی آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی دبیر ستاد استقبال از شهدای گمنام حوزه علمیه مروی با اشاره به مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس، گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر این دو شهید گمنام روز سه‌شنبه اول اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت زهرا(سلام الله علیها) در حوزه عملیه مروزی آغاز خواهد شد.

وی افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان، عضو شورای راهبردی حوزه علمیه تهران و روضه خوانی مداح اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) حاج منصور ارضی همراه خواهد بود.

دبیر ستاد استقبال از شهدای گمنام حوزه علمیه مروی اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام از ساعت ۹/۳۰ صبح روز سه‌شنبه اول اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س) از محل مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی به سمت حوزه علمیه مروی شروع شده و در محل این حوزه به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام موسوی در پایان ضمن تاکید بر تکریم مقام شهدا و یادآوری مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های آنان برای نسل جوان امروز، حضور گسترده مردم در این مراسم را یادآور شد و گفت: مکتب اسلام مکتب ایثار، فدارکاری و شهادت است و شهدای ما با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، جان خود را برای حفظ اسلام و ارزش های والای آن نثار کردند.

 

انتهای پیام/

جزئیات مراسم استقبال از شهدای گمنام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار