نمایشگاه دانش آموزی و علمی جابر ابن حیان با آثاری از دانش آموزان مدارس این شهرستان در محل گروه های آموزش ابتدایی مجموعه شهید بهشتی برپاشده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اسلامی مدیر آموزش و پرورش مراغه با بیان اینکه آثار ارائه شده در  نمایشگاه دانش آموزی در قالب نمایش علمی، آزمایش و طراحی و ساخت است، گفت: در مرحله آموزشگاهی این جشنواره 764 اثر از دانش آموزان این شهرستان به نمایش درآمده است.

وی افزود: از بین آثار ارائه شده، پس از داوری های انجام شده، 250 اثر به مرحله نمایشگاهی منطقه ای دانش آموزان استانی راه می یابد.

تقویت مهارت های زندگی در بین دانش آموزان نظیر حل مسئله، برقراری ارتباط، کمک به تحقق اهداف مهارتی درس علوم تجربی و تقویت روحیه پرسشگری و کنجکاوی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه جابربن حیان است.

وی اضافه کرد: مرحله دفاع آثار راه یافته دانش آموزی به مرحله منطقه ای از دوم تا 17اسفند سال جاری با حضور دانش آموزان برگزار و آثار برتر به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

نمایشگاه دانش آموزی و علمی جابر ابن حیان از تا هفدهم اسفند سالجاری در محل گروه های آموزش ابتدایی مجموعه شهید بهشتی دایر است.

 

انتهای پیام/ش

شهرستان مراغه میزبان نمایشگاه دانش آموزی جابر ابن حیان

برچسب ها: جوانان ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.