رئیس اتاق بازرگانی ایران:

امید زیادی به بهبود وضعیت اقتصادی در سال آینده نیست

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: امید زیادی به بهبود وضعیت اقتصادی در سال آینده نیست اما اگر به وعده‌هایی که داده می‌شوند عمل شود می‌توان گفت که وضعیت بهبود پیدا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران  در مشهد‌مقدس  در ارتباط با وضعیت اقتصاد کشور در سال 97، اظهار داشت: اگر بخواهیم که به روند اجرای امور در سال‌های گذشته نگاه کنیم امید زیادی به بهبود وضعیت اقتصادی در سال آینده نیست اما اگر به وعده‌هایی که داده می‌شوند عمل شود می‌توان گفت که وضعیت بهبود پیدا می‌کند.

وی افزود: یکی از موضوعات بسیار مهمی که همواره در مورد آن داد سخن می‌رود مسئله اجرای اصل 44 قانون اساسی و یا خصوصی‌سازی است که در این حوزه هنوز اقدام جدی صورت نگرفته است.

شافعی بیان کرد: در واقع هنوز نمی‌توان گفت که بخش خصوصی در حوزه اقتصاد ایران ورود جدی داشته و این دولت است که در حوزه‌های مختلف تصمیم‌گیری می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه شورای گفت‌وگو آن‌گونه که باید جدی گرفته نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اخیرا یکی از مصوبات شورای گفتگو این بوده که موارد مطرح شده در جلسات این شورا باید ظرف مدت یک ماه در هیئت وزیران تعیین تکلیف شود.

شافعی تأکید کرد: این مسئله می‌تواند بر روند اجرای مصوبات اثرگذار باشد اما در مجموع لازم است که بخش دولتی توجه بیشتری به برگزاری این جلسات داشته و تمام اعضا در آن حضور پیدا کنند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ع

صحبت های رئیس اتاق بازرگانی ایران در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.