شیراز آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز از آمادگی شهرداری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد حسن پور معاون خدمات شهری شهرداری شیراز اظهار کرد: برای افزایش آمادگی پذیرایی از میهمانان نوروزی، در هر ۱۱ منطقه شهرداری شیراز کارگروهی برای شناسایی کمبودها، معایب و ایراد‌های فنی و بصری موجود در مناطق و رفع آن‌ها تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات برای استقبال از میهمانان نوروزی راه اندازی غرفه‌های متمرکز فروش ماهی و سبزه عید با سازه‌های جدید و یکسان در تمام نقاط شهر، کاشت گل و توسعه فضای سبز، سرو کاری در فاصله ۱۰ کیلومتری چهار ورودی شهر شیراز تا ورودی شهر و پیش بینی سالن‌های سرپوشیده ورزشی و سالن‌های نمایشگاه بین المللی و حسینیه‌ها برای اسکان مسافران در زمان بارش باران است.

محمد حسن پور با بیان اینکه امسال بحث جلوگیری از برپایی چادر در پارک ها، بوستان ها، پیاده رو‌ها و حاشیه معابر با هدف حفظ زیبایی منظر شهری با جدیت در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: با توجه به پیش بینی مکان‌هایی برای اسکان مسافران، از این کار جلوگیری خواهد شد.

حسن پور گفت: امسال به همه مسافران و میهمانان نوروزی در هنگام ورود به شیراز بسته‌های مختلف گردشگری حاوی نقشه راهنما و معرفی جاذبه‌ها و دیدنی‌های شهر داده می‌شود تا بتوانند به راحتی به این مکان‌ها دسترسی پیدا کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: ممنوعیت برپایی چادر تنها مختص شهروندان نیست و به هیچ نهاد و مجموعه‌ای نیز اجازه برپایی چادر و نصب بنر در ورودی‌ها و سطح شهر داده نمی‌شود و چنانچه انجام این کار لازم باشد باید حتما با هماهنگی ستاد تسهیلات نوروزی صورت گیرد.

انتهای پیام/ن

افزایش آمادگی پذیرایی از میهمانان نوروزی در شیراز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار