کارخانه: پیکان شناسنامه والیبال باشگاهی است/ کار سختی داریم!

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: در دیدار مقابل پیکان که شناسنامه والیبال باشگاهی ایران است کار بسیار سختی داریم.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، که تیمش با شکست دادن هاوش گنبد موفق شد به دیدارهای نیمه‌نهایی لیگ برتر راه پیدا کند، درباره این مسابقات گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به جمع چهار تیم راه پیدا کنیم. ما با تلاش و برنامه‌ریزی و هدفمند پیش می‎‌رویم. هدف ما قهرمانی است و تمام تلاش‌مان این است که به این مقام برسیم.

سرمربی بانک سرمایه درباره درباره نبرد با پیکان در مرحله نیمه نهایی گفت: با پیکانی باید بازی کنیم که متحول شده است و نفرات اصلی خود را پیدا کرده است. این برای من افتخار است که با پیکانی بازی کنم که شناسنامه والیبال باشگاهی ایران است. تیم پیکان همواره قابل احترام است.

وی افزود: جلسات متعددی با بازیکنان و کادر فنی داریم تا حتی لحظه‌ای از هدفی که به باورمان تبدیل شده است دور نشویم. من در کار مربیگری خودم یک استراتژی دارم و آن این است که در دور رفت باید رقیبان‌مان را کوچک ببینیم. در دور برگشت اما رقیب‌مان را بزرگ می‌بینیم. در مرحله پلی‌آف اما باید از حریفان خود سبقت بگیریم. اگر بخواهیم در مرحله پلی‌آف موفق باشیم نیاز به کارایی و اثربخشی داریم.

کارخانه در پایان گفت: اگر بخواهیم پیکان را شکست دهیم باید در هر دو سیستم حمله و دفاع بهترین نمایش را داشته باشیم. هر دو سیستم باید به خوبی انجام شود تا در نهایت برنده شده و فینالیست این مسابقات شویم.

انتهای پیام/

کارخانه و شاگردانش به دنبال قهرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار