پوریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افزایش قیمت گوشت ارتباطی به قاچاق دام زنده ندارد

رئیس شورای تأمین کنندگان دام زنده گفت: افزایش قیمت گوشت در خرده فروشی تنها ناشی از سودجویی مغازه داران و عوامل توزیع است و ارتباطی به قاچاق دام ندارد.

افزایش قیمت گوشت ارتباطی به قاچاق دام زنده نداردمنصور پوریان رئیس شورای تأمین کنندگان دام زنده در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه محدودیتی در توزیع گوشت قرمز وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به ذخایر مناسب گوشت و وضعیت مناسب واردات در ایام پایانی سال نوسان خاصی نخواهیم داشت.

وی از کاهش واردات گوشت خبر داد و گفت: نوسان نرخ ارز در میزان واردات گوشت تأثیر بسزایی داشته به طوریکه میزان واردات نسبت به ماه‌های اخیر کاهش یافته است.

به گفته پوریان در شرایط کنونی، رقمی معادل 70 تن گوشت به صورت هفتگی از کشورهای آسیای میانه و استرالیا وارد می‌شود.

وی نرخ هر کیلو دام زنده در میادین 16 هزار و 500 تا 17 هزار تومان اعلام کرد و گفت: همچنین هر کیلو لاشه با نرخ 36 هزار تومان درب عمده فروشی عرضه می‌شود.

رئیس شورای تأمین کنندگان دام زنده با اشاره به اینکه افزایش قیمت گوشت در خرده فروشی ارتباطی به قاچاق دام ندارد، تصریح کرد: نرخ لاشه داخلی در هفته های اخیر درب عمده فروشی از ثبات نسبی برخوردار بوده است و نوسان قیمت در خرده فروشی تنها ناشی از سودجویی مغازه داران و عوامل توزیع است.

انتهای پیام/

محدودیتی در توزیع گوشت ایام پایانی سال وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار