کشف گور قربانیان جلاد گروه تروریستی داعش در سوریه

اعضای بازداشت شده باند «جان داعشی»، محل دفن گروگان‌ها و قربانیان خود را فاش کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روزنامه سان، پس از بازداشت دو عضو نهایی باند آدم ربایی گروه تروریستی داعش که «جان داعشی»، جلاد این گروه تروریستی هم عضو آن بود، این دو نفر درباره محل دفن قربانیان و گروگان های خود اعتراف کردند.

الکساندرا کوتی 34 ساله و الشفیع الشیخ 29 ساله که عضو باند «بیتلز» بودند جزئیاتی را درباره محل دفن تعدادی از قربانیان و گروگان های خود به نام های «دیوید هانیز» و «آلن هنینگ»، دو امدادگر انگلیسی، «جیمز فولی» و «استیون سوتلوف»، خبرنگاران آمریکایی به همراه «پیتر کیسیگ»، امدادگر اهل آمریکا ارائه کردند.

مکان دقیق دفن این گروگان های آمریکایی و انگلیسی به دلایل امنیتی تاکنون منتشر نشده است؛ فقط گفته شده که این محل نزدیک رقه سوریه است. زیرا احتمال می رود عناصر داعش تصمیم بگیرند آنجا را هدف قرار دهند.

«محمد اموازی» ملقب به جان داعشی در حملات هوایی آمریکا در سال 2015 به هلاکت رسید. او تاکنون در چندین فیلم اعدام و گردن زنی داعش حضور داشته است. دو نفر دیگر از اعضای این باند اعدام هم حدود دو ماه پیش در حالی که مشغول فرار به اروپا بودند، بازداشت شدند.

(جان داعشی به همراه آلن هنینگ)

کشف گور قربانیان جلاد گروه تروریستی داعش در سوریه

به نظر می رسد که این تروریست‌ها به دلیل داشتن لهجه انگلیسی، از نام «بیتلز»، نام یک گروه مشهور موسیقی در انگلیس، برای گروه خود استفاده کرده اند. باند آدم ربایی بیتلز بر گردن‌زنی و اعدام قربانیانی از جمله امدادگران و خبرنگاران انگلیسی و آمریکایی نظارت داشت. جان داعشی در سال 2014، آلن هنینگ را گردن زد و فیلم وحشتناک آن به سرعت در رسانه های اجتماعی منتشر شد.


انتهای پیام/

کشف گور قربانیان جان داعشی در سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر آل سعود جانی
آخرین اخبار