برگزاری آزمون راهنمایان گردشگری و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان سمنان

آزمون جامع راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی ، راهنمایان طبیعت‌گردی و مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نسیبه همتی سرپرست حوزه گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سمنان گفت: آزمون جامع راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی ، همزمان با سراسر کشور در محل اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان برگزار شد.

وی افزود : شرکت‌کنندگان در این آزمون، پس از قبولی در تمامی دروس موفق به دریافت گوهینامه می‌شوند و چنانچه در برخی از دروس حد نصاب نمره قبولی را کسب نکنند، می‌توانند برای گذراندن آن دروس در سه دوره متوالی در آزمون جامع شرکت کنند.

همتی افزود: علاقمندان به فراگیری دوره‌های راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی ، راهنمایان طبیعت‌گردی و مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی می‌توانند به موسسات آموزش گردشگری دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مراجعه و ثبت نام کنند.

سرپرست حوزه گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سمنان گفت: آموزش هر یک از این رشته‌ها به مدت یک ترم تحصیلی است و آزمون آن در مرداد ماه و بهمن ماه هر سال بطور جامع و هماهنگ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

گفتنی است ، استان سمنان دارای دو موسسه آموزش گردشگری است.

انتهای پیام / ه

جزئیات برگزاری آزمون راهنمایان گردشگری و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان سمنان

 

 

برچسب ها: میراث فرهنگی ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.