رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: بیش از ۱۰ هزار اثر به جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم ارسال شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ عباس سرایدار رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: بیش از ۱۰ هزار اثر به جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم ارسال شده است.

وی گفت: هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم را پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان، همکاران و والدین دانش آموزان دانست .

عباس سرایدار افزود: جشنواره نوجوان سالم از مهر ماه 1396 کار خود را آغاز کرده و اختتامیه استانی آن در تاریخ 20 اسفند ماه در بجنورد برگزار می‌شود و مرحله کشوری جشنواره در شهریور سال 1397 برگزار می‌شود.

سرایدار موضوعات و محورهای جشنواره را شامل شیوه زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر با محورهای پیشگیری از گرایش به سومصرف مواد و پیشگیری از گرایش به خشونت برشمرد .

وی گفت : قالب‌های ارائه آثار برای دانش آموزان ایده پردازی، مقاله، نقاشی و روزنامه دیواری، عکس و فیلم کوتاه، نرم افزار چندرسانه‌ای، تئاتر و همایش است و برای فرهنگیان و والدین دانش‌آموزان کلیه مقاطع، مقاله و ایده پردازی است.

سال گذشته 5 مقام کشوری توسط دو همکار فرهنگی و 3 دانش آموز از خراسان شمالی  در این جشنواره کسب شده است. پوستر تبلیغاتی جشنواره کشوری نیز توسط استان طراحی و به سراسر کشور ارسال شده است

انتهای پیام/ آ

ارسال اثر به جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.