ادامه دعواهای همیشگی دو حزب جمهوریخواه و دموکرات؛

کاخ‌سفید: دموکرات‌ها و رسانه‌ها عامل ایجاد تنش در آمریکا هستند

معاون سخنگوی کاخ‌سفید، دموکرات‌ها و رسانه‌های آمریکایی را به دلیل ایجاد «تنش» در این کشور مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «هوگان گیدلی»، معاون سخنگوی کاخ سفید در مصاحبه روز گذشته (شنبه) با شبکه فاکس نیوز از دموکرات‌ها و رسانه های این کشور به دلیل ایجاد تنش در آمریکا انتقاد کرد.

وی در این مصاحبه گفت: «دو گروه هستند که حتی بیش از مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016، باعث ایجاد تنش در آمریکا شده اند. این دو گروه دموکرات‌ها و رسانه ها هستند. این دو گروه بیش از یکسال است که به دروغ گفتن به مردم ادامه داده‌اند و واضح است که آمریکایی ها باید از این بابت خشمگین شوند.

معاون سخنگوی کاخ سفید این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که دولت آمریکا روز جمعه علیه 13 شخص و 3 نهاد روسیه به بهانه دخالت در انتخابات ریاست جمهوری اعلام جرم کرد. اتهامات مطرح شده علیه این 16 فرد و نهاد، حمایت از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، تلاش برای بی اعتبار کردن هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات و خرید تبلیغات سیاسی مطرح شده است.

پس از آن، دونالد ترامپ هم در حساب توییتر خود نوشت: روسیه عملیات ضدآمریکایی‌اش را از سال 2014 آغاز کرده است یعنی مدت‌ها پیش از آنکه من قصدم برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کنم. نتایج انتخابات تحت تأثیر قرار نگرفته است. ستاد انتخاباتی ترامپ هیچ اشتباهی مرتکب نشده و هیچ تبانی صورت نگرفته است.


انتهای پیام/

 

انتقاد معاون سخنگوی کاخ سفید از حزب دموکرات و رسانه‌های آمریکایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار