رضوان طلب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

آغاز ثبت نام جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از امروز

رئیس مرکز جذب وزارت علوم گفت: ثبت نام جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از امروز آغاز شد.

آغاز ثبت نام جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از امروزمحمدرضا رضوان طلب رئیس مرکز جذب وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: باتوجه به تاخیر پیش آمده در برنامه جدول زمانی فراخوان، این مهلت تمدید نخواهد شد و متقاضیانی که نتوانند تا این تاریخ آمادگی خود را در سیستم ثبت کنند، باید خود را برای فراخوان بعد که در شهریور 1397برگزار می‌شود، آماده نمایند.

وی ادامه داد: دانشجویانی که در حال تحصیل هستند تا قبل از دفاع پایان‌نامه خود نمی‌توانند متقاضی عضویت هیئت علمی شوند و تقاضای آنان مورد بررسی قرار نمی‌گیرد. همچنین کسانی که در ارگانی به صورت کارمند پیمانی یا رسمی مشغول به فعالیت هستند باید پیش از هرگونه ثبت نام در سامانه مرکز جذب از کار خود استعفا دهند.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم تصریح کرد: برای اعطای مجوز موسسات آموزشی که مجوزی ندارند باید بررسی های لازم از سوی وزارت علوم صورت گیرد تا اگر برنامه موسسات با سیاست‌های آمایشی این وزارتخانه همخوانی دارد، اخذ مجوز صورت گیرد.

رضوان طلب افزود: ثبت نام نوزدهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از امروز یکشنبه 29 بهمن ماه آغاز شد و به مدت 2 هفته تا 8صبح 12 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/

نوزدهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار