دژاگه جام جهانی را از دست می‌دهد؟

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با مصدومیت جدی‌ای روبرو شده است.

دژاگه جام جهانی را از دست داد؟به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان که در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات زمستانی به ناتینگهام فارست انگلیس پیوست، نتوانست دوران خوبی را در این تیم پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تجربه کند و پس از یک دیدار مقابل فولهام که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و بازی کرد، دچار مصدومیت جدی از ناحیه زانو شد و باید تا پایان فرودین ۹۷ استراحت و سپس شروع به تمرین کردن کند.

کارلوس کی روش که پس از این اتفاق بسیار ناراحت بود، با انتشار پستی حمایت کامل اش را از دژاگه اعلام کرد و امیدوار بود تا دژاگه مصدومیتش جدی نباشد و بتواند در اردو‌های پایانی تیم ملی شرکت کند، اما مصاحبه امروز کارنکا، سرمربی ناتینگهام فارست از مصدومیت شدید کاپیتان تیم ملی ایران خبر داد:

کارنکا درباره این موضوع می‌گوید: اشکان از ناحیه زانو مصدوم شده است و ما منتظر هستیم که نتیجه تست‌های پزشکی او چه می‌شود. اشکان از بازی و کمک کردن به تیم مان و تیم ملی در بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نا امید شده است.

وی افزود: باید ببنیم چه اتفاقی رخ خواهد داد و نمی‌دانم چه قدر زمان می‌برد تا مصدومیت دژاگه خوب شود. من دکتر نیستم، اما این اتفاق خوبی نبود که او مصدوم شد.

دژاگه که تا اردیبهشت و رفع مصدومیتش در اردو‌های تیم ملی حضور ندارد و از شرایط بدنی خوب دور می‌شود، باید منتظر بماند و ببیند آیا نامش در فهرست نهایی کی روش است یا خیر؟

انتهای پیام/

مصدومیت بد موقع برای دژاگه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار