فکری: نتوانستیم بازی خوبی ارائه دهیم اما خوشحالم 3 امتیاز را کسب کردیم

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: بازی سختی مقابل راه آهن داشتیم اما در نیمه دوم توانستیم با 2 گل و کسب 3 امتیاز در صدر جدول باقی بمانیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از پیروزی مقابل راه آهن تهران گفت: متاسفانه با خرابی شرایط جو آب و هوایی کار برای ما سخت شد و همان طور که ملاحظه کردید، زمین دچار آب گرفتگی شده بود و آن بازی که دوست داشتیم نشد تا ارائه دهیم. تیم ما بازیکنان تکنیکی و سرعتی دارد و روی زمین خوب فوتبال بازی می کنند اما شرایط زمین طوری بود که نتوانستیم بازی همیشگی مان را ارائه دهیم.

او افزود: خوشبختانه در نیمه دوم و با تلاش بازیکنان، توانستیم به 2 گل برسیم و با کسب 3 امتیاز همچنان در صدر جدول باقی بمانیم. نیاز داشتیم تا این برد را بدست بیاوریم و خوشحالم که به هدفمان رسیدیم. به بازیکنان و کادرفنی راه آهن خسته نباشید می گویم و همچنین تشکر ویژه ای از بازیکنان و هواداران تیم مان دارم که امروز با غیرت کار کردند و 3 امتیاز شیرین را بدست آوردند.

فکری ادامه داد: نکته مثبت نفت مسجد سلیمان این است که این تیم بازیکنان متنوعی دارد و در هر زمینی می توانند به نحو احسن بازی کنند. دست مان برای انتخاب ترکیب باز است و با کمک همه بتوانیم به عنوان تیم نخست راهی لیگ برتر شویم.

انتهای پیام/

اظهارات فکری درباره شرایط تیم نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار