حقایقی شگفت‌انگیز درباره موجودات فضایی که شاید در اطراف ما باشند!

می‌گویند که در صورت کشف حیات فرازمینی، انسان‌ها عکس‌العمل منفی نشان می‌دهند؛ اما آمار قابل استنادی در این زمینه وجود ندارد.

اگر به شما بگویند فرازمینی‌ها به زمین آمده‌اند، چه واکنشی نشان می‌دهید؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،گفته شده اگر موجودات فضایی پا به زمین بگذراند انسان ها واکنش های منفی به این موضوع نشان می دهند در صورتی که بر اساس بررسی آمار ها نتیجه قابل استنادی در این باره بدست نیامده است. بر اساس پژوهشی جدید، آمریکایی‌ها احتمالا برخورد مثبتی با این کشف خواهند داشت.

اگر قرار باشد روایت داستان‌های علمی تخیلی را مبنا بگیریم، انسان‌ها در صورت کشف حیات فرازمینی می‌بایست به‌شدت وحشت‌زده شوند و به معنای واقعی تمام دنیا را به هم بریزند. بسیاری از فیلم‌های سینمایی با این موضوع مانند «روز استقلال» و «بیگانه» هم این‌طور وانمود می‌کنند که انسان‌ها نسبت به همسایگان فرازمینی خود، خوش‌برخورد نخواهند بود و البته فرازمینی‌ها هم آن‌چنان محبتی در مورد انسان‌ها از خود بروز نمی‌دهند و معمولا قصد نابودی تمدنی بشری رادارند.

اما اگر با انسانی معمولی در این مورد صحبت کنید، ممکن است به تصویر متفاوتی از نخستین برخورد انسان‌ها و فرازمینی‌ها برسید. بیشتر انسان‌ها آن‌قدرها هم در این مورد احساس خطر نمی‌کنند؛ برعکس، آن‌ها تا حد زیادی هم نسبت به اینکه ملاقات با فرازمینی‌ها چه معنایی می‌تواند داشته باشد، خوش‌بینند. اکثر ما مثل کودکان فیلم «ای.تی» رفتار می‌کنیم تا انسان‌هایی بالغ که از دیدن موجودی نامتعارف وحشت‌زده می‌شوند. به‌عبارت‌دیگر، عکس‌العمل ما کمتر به دشمنی‌های انعکاسی شباهت دارد و بیشتر کنجکاوی‌هایی صلح‌جویانه است.

اگر به شما بگویند فرازمینی‌ها به زمین آمده‌اند، چه واکنشی نشان می‌دهید؟

«مایکل وارنوم» (Michael Varnum) استاد روان‌شناسی «دانشگاه ایالتی آریزونا» در این تحقیق از جنبه‌های مختلف به داستان نگاه داشته و نشان داده است که در صورت برخورد با فرازمینی‌ها، احتمال وقوع آشوب و پایان دنیا، بسیار کمتر آنی است که نویسندگان داستان‌های علمی‌تخیلی به تصویر کشیده‌اند. او یافته‌های خود را در گردهمایی سالانه «انجمن پیشرفت علوم آمریکا» در آستین تگزاس عرضه کرده است.

وارنوم و تیم تحقیقاتی‌اش، از یک نرم‌افزار برای تحلیل لحن مقالات و اخباری که به کشفیات مرتبط با احتمال وجود حیات فرازمینی اشاره دارند، استفاده کرده‌اند. این نرم‌افزار با سنجش طنین احساسی مقاله‌ها، دریافت که پوشش رسانه‌های معمولا در این مورد، مثبت است. محققان در این تحقیق به‌صورت فرضی، خبری را منتشر کردند که مدعی بود حیات فرازمینی میکروبی کشف شده است و سپس، نظر ۵۰۰ نفر را در این مورد به‌صورت نوشتاری ثبت و جمع‌آوری کردند. در این حالت هم لحن نظرات، در کل مثبت بود.


بیشتر بخوانید:کشف نقاشی‌های 10 هزار ساله مرموز از موجودات فرازمینی! +تصاویر


در بخش پایانی این تحقیق هم محققان از ۵۰۰ نفر خواستند که به یکی از دو مقاله نیویورک‌تایمز در مورد آخرین کشفیات علمی پاسخ دهند: خبر نخست در مورد کشف حیات میکروبی روی شهاب‌سنگ‌های مریخی بود و خبر دوم در مورد امکان ایجاد حیات به‌صورت مصنوعی در آزمایشگاه. جالب است بدانید که شرکت‌کنندگان در این تحقیق، نسبت به کشف حیات میکروبی عکس‌العمل بیشتری نشان دادند تا خبر امکان تولید مصنوعی جنین انسان در آزمایشگاه.

اگر به شما بگویند فرازمینی‌ها به زمین آمده‌اند، چه واکنشی نشان می‌دهید؟

وارنوم در گفت‌وگویی مطبوعاتی توضیح داد: «با در نظر گرفتن تمام مسائل، این تحقیق نشان داد که اگر ما روزی مطمئن شویم که در این جهان تنها نیستیم، به احتمال بسیار زیاد، برخورد خوبی نسبت به آن نشان خواهیم داد.»

البته باید توجه داشت که تحقیق وارنوم، تنها نظر و دیدگاه‌های جامعه آمریکایی را مدنظر قرار داده بود. بااین‌حال، چنین خبری بر تمام جمعیت بشری -و احتمالا تعدادی از دیگر گونه‌ها- تأثیر خواهد گذاشت و فرهنگ‌های مختلف ممکن است برخورد کاملا متفاوتی نشان دهند.

از این‌ها گذشته، خوش‌بین بودن در مورد مسئله‌ای که هنوز اتفاق نیفتاده، کار ساده‌ای است. بسیاری از ما ممکن است در مورد اتفاقات یا تجربیات سخت مانند رفتن به کشوری جدید برای زندگی، دیدگاه‌های اغراق‌آمیز و غیرواقعی داشته باشیم؛ اما زمانی که این تجربیات به واقعیت تبدیل می‌شوند، از آن‌ها تنفر پیدا کنیم. هر چه باشد، ما انسانیم و معمولا از گول زدن خودمان در مورد پیش‌بینی وقایع آینده لذت می‌بریم.

اگر به شما بگویند فرازمینی‌ها به زمین آمده‌اند، چه واکنشی نشان می‌دهید؟

با ادامه فعالیت‌های تحقیقاتی، به‌احتمال‌زیاد زمان زیادی طول نخواهد کشید تا ما از وجود یا عدم وجود حیات فرازمینی مطمئن شویم. تکنولوژی‌های پیشرفته امروز به ما کمک می‌کنند تا بیگانه‌ها را -اگر واقعا وجود داشته باشند- ردیابی و پیدا کنیم. بررسی سناریوها و برخوردهای احتمالی بشر می‌تواند به دولت‌ها کمک کند تا آمادگی بیشتری برای در پیش گرفتن سیاست‌های مناسب در زمان اعلام کشفی ازاین‌دست، پیدا کنند.

اگر به شما بگویند فرازمینی‌ها به زمین آمده‌اند، چه واکنشی نشان می‌دهید؟

درنهایت می‌توانیم امیدوار باشیم که عکس‌العمل انسان‌ها در موقع انتشار خبری در این مورد، مثبت باشد. ما می‌توانیم موقعیت‌ها را بسنجیم و سیاست‌های متناسب با آن را در پیش بگیریم تا در مقابل سناریوهای مختلف آمادگی داشته باشیم.

اما بهترین راه برای فهمیدن در مورد عکس‌العمل واقعی انسان در برخورد با فرازمینی‌ها چیست؟ درست حدس زدید. باید ابتدا آن‌ها را پیدا کنیم، آنگاه خواهیم فهمید که آیا انسان‌ها همان‌طور که تحقیق جدید اعلام کرده، خوشحال و آرام باقی خواهند ماند یا داستان شکل دیگری پیدا خواهد کرد؟

منبع:خبرآنلاین

انتهای پیام/

اگر به شما بگویند فرازمینی‌ها به زمین آمده‌اند، چه واکنشی نشان می‌دهید؟شز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۲ تير ۱۴۰۰
اصلا این سواله ادم فضایی ها وجود دارند یانه
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
منم میگم ادم فضایی ها وجود دارن اما برام سوال شده اونوقت دین ما درسته؟من هم دوس دارم ببینمت هم یکم میترسم
Iran (Islamic Republic of)
دلنیا
۱۳:۵۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
منبهادم فضایی ها اعتقاد دارم شاید ما اون هارو نبینیم ولی توی این کهکشان عضیم حتما به جز فرازمینی هم باشه به نظرم اونها خوبن
Iran (Islamic Republic of)
هانا
۲۱:۱۳ ۲۶ دی ۱۳۹۹
من جا های زیادی خوندم و وجود آدم فضایی ها یا موجودات فضایی رو صد درصد می‌دونم دوست عزیزی که میگی نیست،ناسا هم وجود آدم فضایی هارو تعید کرده، بد تو میگی نیست
Iran (Islamic Republic of)
هانا
۱۶:۵۹ ۲۶ دی ۱۳۹۹
من جا های زیادی خوندم و وجود آدم فضایی ها یا موجودات فضایی رو صد درصد می‌دونم دوست عزیزی که میگی نیست،ناسا هم وجود آدم فضایی هارو تعید کرده، بد تو میگی نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۳:۳۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
سلام چند روزی هست که حس میکنم فرازمینی ها دور و ورم هستن حتی امروز یکیشون رو پشت پنجره دیدم داشت بهم زل میزد وقتی رفتم جلوتر غیب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
خيلى چرت بود آخراش خيللللللللللى
Iran (Islamic Republic of)
........
۲۳:۲۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
ادم فضایی ها وجود دارن اونایی که میگن تو فیلما معلوم نیستن خب برای اینه که کسی اونارو از نزدیک ندیده و این عکسا شبیه سازی شدن اما قطعا وجود دارن
Iran (Islamic Republic of)
Anita
۱۴:۱۵ ۱۱ تير ۱۳۹۹
یکی از رویاهام اینه ک بتونم ادم فضایی ببینم...
ممکنه یکم تخیلی ب نظر بیاد ولی من مطمئنم ک فرازمینیا وجود دارن و ما قطعا یه روز اونا رو میبینیم
Iran (Islamic Republic of)
roya
۱۵:۰۵ ۰۱ تير ۱۳۹۹
سال 96 توی شهرستان ما در استان فارس سفینه فضایی بود جوری بود کل کوه نورانی شد و بعد سفینه دو نیم شد و غیب شد هم من دیدم هم داداشم اومد دید هم همکلاسی هام چندتاش فرداش درموردش میگفتند و خیلیا اونموقع مثل من دیدنش. البته چند دقیقه بعد استانهای دیگه م دیده شد. چرا میگید واقعیت نداره؟ این یه چیز ثابت شده ست..
Australia
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
خوب بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
وجود ندارن اگه وجود داشتن پس چرا هر وقت فیلم ها ش را میبینم معلوم نیست
Iran (Islamic Republic of)
سودا
۲۱:۱۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
ادم فضایی ها خیلی ترسناک هستند و من باور نمیکنم که آدم فضایی وجود داشته باشد اما خیلی بعد هستند و من دربارهی آنها تحقیقات زیادی میکنم و عزیزانم این جیزا الکیست و اینا عکس جنن
Iran (Islamic Republic of)
آدم زمینی
۰۴:۱۰ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
ادم فضایی ها هم بیوه دارن؟؟؟

قطعا ادم فضایی وجود نداره
کاش ادم فضایی وجود داشت تا از ترسش اهل زمین یکم اشتی میکردیم
Iran (Islamic Republic of)
Sheyda
۰۳:۵۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
اونایی که از خودشون نظر میدن که اینا وجود ندارن اگه برن یه کم تحقیق کنن متوجه میشن که جهان اونقدر بزرگ هست که جابرای موجودات دیگه باشه :/ اگه راجب آنوناکی ها و سومریان مطالعه کنین پی میبرین که وجود دارن یا نه..
Iran (Islamic Republic of)
نيكيتا
۲۰:۲۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
اگر جهان هاى موازى در نظر نگيريم ما بى نهايت كهكشان داريم و در هر كهكشان سياره هايى وجود دارند من با اين كه ١٣سالمِ عاشق اين مساعلم و موتقدم در يكى از سياره ها در يكى از كهكشان ها حياط هست و جهان هاى موازى به جهان هاى نامتناهى ميگن كه در هر جهانش اينده و گزشته ى زمين هايى كه در خط موازى دنياى ما هستن كه به علت چرخش زياد ما نميتوانيم ان ها رو ببينيم شايد در يكى از اين جهان ها اينده ى زمين ما وقتى قرار داد صلح با آدم فضايى ها رو امزا ميكنه باشه و آدم ها و فرازمينى ها در سياره هاى ما و اونا رفت و امد داشته باشيم ولى در كل فرازمينى هستن و اعتقاد دارم كه يه روزى ما و فرازمينى با هم روبرو ميشيم و اون روز بهترين روز عمرم ميشه چون وقتى درباره فرازمينى ها ميشنوم زوق ميكنم
Iran (Islamic Republic of)
توحید صولتی
۰۳:۲۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
من اعتقاد دارم که انسان در بین این همه سیارات و این همه کهکشان های پهناور تنها نیست یعنی براچی ساخته شده وخالی بماند عقل انسان در حال تکامل هست ولی کامل نشده هنوز و درکش سخته برای خیلی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
لایک داری
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
صد درصد آدم فضایی ها وجود دارند
Iran (Islamic Republic of)
yousef
۰۴:۴۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
من میدونم که هستن مگه میشه تو همچین دنیای بزرگی فط ما ادم ها باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
از نظر علمی و مذهبی ادم فضایی ها وجود دارند شواهدش هم هست یکیشون خدا این جهان به این بزرگی رو افریده که فقط ما انسان ها توش زندگی کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۵:۵۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
آدم فضایی وجود دارد طبق چیز‌هایی که از لوه ها و سنک نوشته‌ها پیدا کردن در زمان های قدیم بعضی از حکومت ها مانند مصر باستان از وجود آن ها باخبر بودن
غیر از اینها ما باید جهان های موازی را هم در نظر داشته باشیم چون بینهایت زمین با آدم های هم شکل وجود دارد ولی در بُعد های دیگر
Iran (Islamic Republic of)
SHADI
۱۶:۵۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
من میدونم وجود دارن همه حرف ها درست است وقتی تک چین 2 سال پیش تو مغازه یه مرد جنازه اش را پیدا کردن باز هم میگن نه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۱۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
سلام به همهی دوستان هم نوع خودم این چیزها تو سیاره زمین ما هستند لازم نیست ما اونا او پیدا کنیم اونا ما رو پیدا کردند و در آمریکا در سازمان جاسوسی سیا چند فرازمینی رو گرفتن و ازشون کار میکشن.
شما فکر میکنین چرا آمریکا این قدر پیشرفته و صلاح های پیشرفته ای میسازن به کمک فرازمینی ها . چند ویدیو دوستم از آمریکا برام فرستاده خیلی خوبه میزارم ببینین. فرازمینی ها بیشتر در ژاپن و آمریکا زیادن.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
موری
۰۷:۲۳ ۰۵ دی ۱۳۹۷
من یک استاد دانشگاه در رشته ی علوم کیهانی هستم،نظریه های زیادی وجود داره ولی بدونید فرازمینی ها ما رو تو زمین کاشتن همه ی کتاب های اسمانی هم در واقع وقتی از خدا حرف میزنن از فرازمینی ها داریم حرف میزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
آدم فضایی وجود ندآرند یه داستان تخیلیه
Iran (Islamic Republic of)
Poorya
۱۵:۵۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
جنگ تنها کاری که ادما خوب بلدن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشتاس
۱۱:۵۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
ادم فضایی بایدوجود داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشتاس
۱۱:۵۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
ادم فضایی بایدوجود داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۵۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
اگرچه شاید واقعی باشند باز هم بیشتر شأن تهدیدی برای جامعه هستند هالا اگر مثلاً یک ادم فضایی گرفتیم چگونه می خواهیم با او ارتباط برقرار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
faeze
۲۳:۳۱ ۰۸ تير ۱۳۹۷
جالب بود، از نظر من موجودات فضایی وجود دارند..من علاقه زیادی به مطالعه در این زمینه دارم و مقالات و مطالب زیادی میخونم در این زمینه و مطمئنم روزی میرسه که به طور قطعی به حضورشون پی میبریم. من بچه بودم تو آسمون یه شیئی شبیه سفینه فضایی دیدیم و به هر کی گفتم مسخرم کردن ولی مطمئنم که اشتباه ندیدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
دمت گرم. من حرفت رو باور میکنم
Germany
نانی
۱۸:۰۳ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خیلی علکیه
Iran (Islamic Republic of)
نامشخص نامشخص
۱۶:۱۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
خیلی هم واقعیه تو باور نمی کنی نکن
Germany
ناشناس
۰۲:۴۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
واقعا اونجا میشه زندگی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۴:۴۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۱:۴۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
از نظر علمی و البته تمام علوم از سرعت نور و فوتون و احتمال برخورد موجودات عالم با هم در حد صفر است البته در وجود عالم های دیگر نمیتوان شک کرد اما هرگز توان ملاقات ندارند
Germany
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
اون قدر این جهان عظت داره که احتمال وجود نداشتن ادم فضایی صفره شاید همونجوری که ادم بوجود اومد ادم فضایی ها هم جای دیگری بوجود امده باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
چی میگی بابامن خودم فرازمینی هستم که باشماصحبت میکنم سریع فرارکنین تانخوردمتون....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
خخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
آقا هرکی میگه وجود دارن دستش بالا
خودم اولین نفرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
فکر نکنم وجود داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۱:۵۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
چرا هیچگونه مستنداتی راجع به وجود این موجودات نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
چون آمریکایی ها جلوی مستندات رو میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۵۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
یا ما در این دنیا تنها هستیم یا تنها نیستیم .....هر دو به یک اندازه وحشتناک هستند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۰۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
حالا ازآدمهای زمینی چه خیری دیده ایم جز جنگ وآدمکشی که دنبال آدمهای فضایی بگردیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
بعضی از اونا کاملا صلح جو هستند مثل کوتوله ی فضایی و فضایی آسمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
واقعا وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
مگه دارییییییییییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
داریم
Iran (Islamic Republic of)
ابولفضل ممبنی
۲۰:۰۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
تو دنیا هزاران کهکشان و تو هر کهکشان میلاردها سیاره و ستاره وجود داره یکی از اون ها هم کهکشان راه شیری و سیاره زمین هست که در ان ها حیات وجود دارد . مستندات نشون میده که موجودات فرا زمینی وجود داره و همین طور هم هست . شاید (آدم فضایی) وجود نداشته باشد ولی موجودات فرازمینی وجود دارد .
Iran (Islamic Republic of)
mersad
۱۹:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
موجودات فرازمینی وجوددارند.تحقیقاتی هم هست که این رو ثابت میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
کجا هستن این موجودات که برم ببینمشون
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۳۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
آدم فضایی ها وجود دارن همونطور که اجنه وجود دارن وما اونها رو نمیبینیم.و بستگی به خودمون داره که اگه ی روز اونها رو ببینیم چه اتفاقی میفته خیلی ها با اجنه رابطه دارن و براشون مفید هم هست!!!!
Spain
ابوذر
۱۳:۵۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۲۰ ۰۹ تير ۱۳۹۸
کجا ارتباط با اجنه خوبه دختر خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ارتباط با اجنه کاملا اشتباهه...
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۳۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
به نظر من موجودات فضایی وجود دارند چون اگر دقت کنید در قران هم به ان اشاره شده است
Iran (Islamic Republic of)
Mehrnaz
۱۹:۲۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدا جهان به این بزرگیو فقط برای انسانها نیافریده و قطعا موجودات دیگه ای هم هستن تو این جهان.
من که خیلی دوست دارم ببینمشون بنظرم خیلی جالبه
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۱:۲۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
دعا کن اونایی که میبینی صلح جو باشن نه شیاطین
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۲۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
به نظر من کاملا درست هس که موجودات فضایی وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
بنظرم باشه.. اخه دیشب چندتاشون به خوابم اومد... من زیاد تحویلشون نگرفتم رفتن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
حتما هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدایی که هفت اسمان را افرید و در هر اسمانی چندین میلیارد کهکشان است .
وجود داره موجودات فضایی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
موجودات فضایی وجود دارند و به احتمال زیاد دلت میخواد ببینیشون(حداقل از رو کنجکاوی هم که شده می خوای ببینیشون)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
میلیون ها یا بیشتر موجودات دیگه در این دنیا وجود داره که نه انسان ها از اونا و نه اون مخلوفات از انسان باخبرند دیگه هیچ شکی نیست . حالا اسمشو هرچی میشه گذاشت موجودات فرازمینی و...
-
مهدی
۱۶:۳۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
موجودات وجود دارن و طبق اسناد هم هستن چطور به مریخ میگید هست پس اینا هم هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
من فکرکنم موجودات فضایی وجود داره احتمالا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۰۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
قطعا وجود دارن موجودات فضایی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۵۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
صد در صد وجود دارند و این چیز تعجب اوری نیست :)
قطعا هستند ولی شاید چند صد سال نوری از ما فاصله داشته باشتد :)
Seychelles
ناشناس
۱۵:۱۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
فضای ها که وجود دارن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۰۷ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
من که حتما میرم پیششون و با اشاره و نقاشی هم شده میگم خدا وکیلی منو ببرین به سیارتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
آره موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
موجودات فضایی وجود نداره من که باور نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
احتمالا موجودات فضایی وجود دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
موجودات فضایی وجود نداره من که باور نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
مگه میشه موجودات فضایی وجود داشته باشند ؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
بله که میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
من که باورم نمیشه وجود داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۲۰:۴۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
میلیون ها کهکشان و میلیاردها سیاره یعنی واقعا فکر میکنی توو اینهمه ما تنها هستیم . اگر در هر هزار کهکشان یک کهکشانم فقط یک سیارش حیات باشه یه چیزی در حدود چند میلیون حیات وجود خواهد داشت . خیلی ساده لوحانه است که فکر کنیم در این جهان بینهایت ما تنها جانداران هستیم که دارای عقل و شعورن و دارن زندگی میکنن
Germany
ناشناس
۱۳:۵۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
من باورم نمیشه موجودات فضایی وجود داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۳:۵۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
چه بهتر
کاش واقعا وجود داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا
۱۸:۳۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
وجود دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
اینا آدم فضایی نیستند اینا اجنه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
اینا آدم فضایی نیستند اینا اجنه و شیاطین هستند
آخرین اخبار