توئیت ترامپ خشم بازماندگان حادثه فلوریدا را برانگیخت

بازماندگان حادثه تیراندازی در دبیرستان فلوریدا خشم خود را نسبت به پیام توئیتری ترامپ درباره علت این حادثه ابراز کردند.

توئیت ترامپ خشم بازماندگان حادثه فلوریدا را برانگیختبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، بازماندگان حادثه تیراندازی دبیرستانی در فلوریدا خشم خود را از اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره ناکامی اف بی آی برای پیگیری گزارش‌های مربوط به احتمال تیراندازی در این مدرسه و تمرکز بر پرونده مداخله روسیه ابراز کردند.

روز شنبه دونالد ترامپ در پیامی توییتری در واکنش به این حادثه آورده بود: جای تاسف دارد که اف بی آی تمامی هشدارهای مربوط به تیراندازی در مدرسه فلوریدا را نادیده گرفته است. این موضوع اصلا قابل قبول نیست. اف بی آی زمان زیادی را صرف اثبات تبانی میان کمپین انتخاباتی من و روسیه کرده است. تبانی در کار نبوده. به جای مسائل غیر مهم به موضوعات مهم و اساسی بپردازید.

انتشار پیام توئیتری ترامپ خشم دانش‌آموزان دبیرستان  داگلاس را در فضای مجازی به دنبال داشت.

در پیام یکی از این دانش‌آموزان آمده است: 17 دانش‌آموز بی‌گناه در جایی که باید احساس امنیت کنند، به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسیدند. زندگی آنها در یک لحظه به پایان رسید. شما رئیس‌جمهور آمریکا هستید و این بی‌پروایی را دارید تا روسیه را بهانه وقوع چنین فاجعه‌ای کنید. فکر می‌کنم ما باید این بهانه را از شما بپذیریم.

یکی دیگر از بازماندگان این حادثه نیز در واکنش به توئیت ترامپ نوشته است: دوستان من به شکلی فجیع کشته شدند و شما گستاخانه قضیه را به روسیه ربط می‌دهید. من باور نمی‌کنم.

در پیام یکی دیگر از این دانش‌آموزان آمده است: خدای من، 17 تن از دوستان و همکلاسی‌های من زندگی خود را از دست داده‌اند و شما با بی‌پروایی علت حادثه را به روسیه ربط می‌دهید. بهتر است افکار مهمل و جعلی‌تان را برای خود نگه‌ دارید.  

برخی دانش‌آموزان این مدرسه نیز گفتند که در جلسه ویدئو کنفرانسی که قرار است روز چهارشنبه ترامپ با دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه برگزار کند،  شرکت نخواهند کرد.

اما گونزالس، یکی از دانش‌آموزان این دبیرستان نیز ضمن اظهار بدبینی نسبت به جلسه ترامپ با دانش‌آموزان این مدرسه گفت این چنین جلسه‌ای نشان‌دهنده این است که ترامپ از رو در رو شدن با قربانیان خشمگین تیراندازی فلوریدا امتناع می‌کند. این جلسه نشان می‌دهد ترامپ از مواجه با ما هراس دارد.

یکی دیگر از دانش‌آموزان خشمگین این دبیرستان در گفتگو با ان بی سی خطاب به ترامپ گفت: شما رئیس جمهور هستید، شما باید آمریکایی‌ها را کنار هم قرار دهید نه اینکه میان آنها تفرقه بیندازید. کودکان کشته می‌شوند و خون آنها بر دستان شما است. لطفا کاری بکنید. رفتن به تعطیلات را متوقف کنید و برای این مسئله کاری کنید. حزب شما کنترل سنا را در اختیار دارد. به خاطر خدا با تصویب چند لایحه جان عده‌ای را نجات دهید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار