بررسی و رفع مشکلات انبوه سازان شهر رشت

نشست هم اندیشی بررسی و رفع مشکلات انبوه سازان شهر رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مسعود نصرتی شهردار رشت گفت:انبوه سازان و سازندگان مسکن نقش اصلی را در درآمد زایی، ایجاد اشتغال و توسعه عمرانی شهر رشت دارند و اگر این صنف از جامعه از رونق بیشتری برخوردار باشد معضل و دغدغه‌های مسکن رفع خواهد شد.

وی یکی از مشکلات انبوه سازان و سازندگان مسکن را به فروش نرفتن مسکن و برخی از مشکلات زیر ساختی برای اخذ پروانه و انشعاب دهی اعلام کرد و افزود: با تدابیری که اخیرا در نشست‌های شهرداری با شورای شهر برگزار شده بسیاری از این مشکلات از قبیل: اخذ پروانه ساختمانی رفع شده و واحد‌هایی که در محور خدمات دهی شهرداری هستند، به دستگاه‌های متولی موظف به ارائه انشعاب قرار گرفتند.

شهردار رشت خاطر نشان کرد: با رونق ساخت ساز و حمایت از انبوه سازان بیش از ۴۰۰ نوع شغل به صورت مستقیم ایجاد می‌شود که گام مهمی در زمینه اشتغال زایی شهر رشت است.

نصرتی یکی از راه‌های کمک به انبوه سازان و سازندگان مسکن را فروش اورق مشارکت با تخفیف ویژه به این قشر دانست و تصریح کرد: این اقدام علاوه بر کمک به صنف انبوه ساز ایجاد اشتغال، رونق ساخت مسکن و رونق خدمات عمرانی بیشتر در شهر رشت خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

هم اندیشی برای بررسی و رفع مشکلات انبوه سازان شهر رشت

برچسب ها: مسکن ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.