دومین شب خاطره انقلاب یزد و ششمین محفل خاطره پایداری با حضور رئیس سابق هیأت عامل صندوق توسعه ملی و اصحاب انقلاب در حوزه هنری یزد برگزار ‌شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛به مناسبت گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دومین شب خاطره انقلاب یزد و ششمین محفل خاطره پایداری شامگاه 29 بهمن‌ با حضور جمعی از اصحاب انقلاب، چهره‌های شاخص و تأثیرگذار انقلاب اسلامی در یزد و همچنین رزمندگان دفاع مقدس، نویسندگان و خاطره‌نگاران در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار ‌شد.

در این محفل مهندس احمد دوست حسینی رئیس سابق هیأت عامل صندوق توسعه ملی و از پیشگامان انقلاب در یزد، به بیان خاطراتی از مجاهدت و مبارزات مردم دارالعباده با مدیریت شهید محراب آیت الله صدوقی(ره) در برابر رژیم طاغوت پرداخت.

وی با اشاره به مدیریت بی‌نظیر شهید صدوقی(ره) در وقایع مرتبط با انقلاب اسلامی، تدابیر ایشان در مواجهه مردم با حکومت پهلوی با رویکرد کمترین آسیب و درگیری را با بیان خاطراتی در این زمینه تبیین کرد.

در این محفل همچنین حسین رجبیون از جانبازان قیام دهم فروردین 1357 یزد، محمود ملک‌ثابت و آقای محتاج الله نیز خاطراتی را از دوران پیروزی انقلاب بیان کردند.

تبیین و بازخوانی مبارزات و رشادت‌های مردم دارالعباده در مقابله با رژیم طاغوت، ایجاد انگیزه و زمینه مناسب برای ثبت، ضبط، تدوین و انتشار خاطرات افراد تأثیرگذار انقلاب، انتقال این خاطرات به جوانان و نسل‌های آینده و همچنین نکوداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از مهمترین اهداف این برنامه بود.

یادآور می‌شود: محافل ماهانه خاطره‌گویی راویان و رزمندگان یزدی با عنوان پایداری آخرین یک‌شنبه هر ماه در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ی

محافل ماهانه خاطره‌گویی راویان و رزمندگان یزدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار