ضرورت همکاری جدی شبکه بانکی استان در پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغال

استاندار زنجان بر ضرورت همکاری جدی شبکه بانکی استان در پرداخت تسهیلات در حوزه های مختلف ایجاد اشتغال در استان تاکید کرد.

ضرورت همکاری جدی شبکه بانکی استان در پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ درویش امیری استاندار زنجان در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان با ابراز نارضایتی از کُندی روند پرداخت تسهیلات و عدم همکاری جدی برخی از بانکهای عامل در استان زنجان، گفت: اگرچه در سراسر کشور در حوزه پرداخت تسهیلات به ویژه در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی مشکلاتی وجود دارد ولی انتظار می رود با فراهم کردن زمینه پذیرش و اجرای طرح ها ، روند خدمات رسانی به این حوزه در استان با سرعت بیشتری پیگیری شود.

درویش امیری با تشریح اهمیت عملکرد بانکهای استان در حوزه طرح های بازسازی و نوسازی مسکن روستایی کمک به اجرای طرح های بازسازی و نوسازی به ویژه در مناطق روستایی پیش از بروز هر گونه حادثه غیر مترقبه خواستار شد.

وی با اشاره به بررسی مشکلات سیستم بانکی در جلسات اخیر استانداران با حضور ریاست محترم جمهوری ، وزرا و مدیران عامل بانک ها گفت: به منظور کاهش بروکراسی اداری و تسریع در روند پیگیری مالی ، جلوی هرگونه تعارض در زمینه صدور مصوبات مقرر شد در امور بانکی ابلاغیه های بانک مرکزی در سراسر کشور مورد استناد قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

نارضایتی استاندار زنجان از روند پرداخت‌تسهیلات توسط‌بانکها

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.