حرفه‌ای‌ترین زن تک تیرانداز تاریخ را بشناسید/ اهدای مدال طلا به حاج قاسم سلیمانی در قلب آمریکا / اقدام جالب بازیکن پرسپولیس هنگام نوشیدن آب

پربازدیدهابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

حرفه‌ای‌ترین تک تیرانداز تاریخ را بشناسید/ زنی که نامش لرزه بر اندام نازی‌ها می‌انداخت + تصاویر

لودمیلا پاولیچنکو تک تیرانداز زن اکراینی که در جریان جنگ جهانی دوم و در حمله آلمان نازی به روسیه 309 سریاز را کشت و رکورددار شد.


اهدای مدال طلا به حاج قاسم سلیمانی در قلب آمریکا +فیلم

سید ابوالفضل حسینی کماندار کشورمان مدال طلای خود در مسابقات جهانی آمریکا را به حاج قاسم سلیمانی، روح شهدا و اجتماع بیست میلیونی اربعین تقدیم کرد.


حضور خانواده‌های نگران سرنشینان هواپیمای تهران یاسوج در ارتفاعات دنا + فیلم

در پی سقوط هواپیمای تهران_ یاسوج در حوالی سمیرم اصفهان، خانواده‌های برخی از سرنشینان آن برای کسب اطلاعات بیشتر به ارتفاعات دنا رفتند.


ناشی‌ترین دزدی که تابه‌حال دیده اید! +فیلم

دزد تلفن همراه با ناشیگری‌اش، خود را در اداره پلیس به چنگ مأموران گرفتار کرد.


موی بلند زن جوان هندی، بلای جانش شد!

مرگ عجیب یک زن جوان هندی در پارک خبرساز شد.


تصویر هوایی از عملیات جست‌وجوی لاشه هواپیمای آسمان +فیلم

در پی سقوط هواپیمای تهران_ یاسوج در حوالی سمیرم اصفهان، نیروهای امدادی برای پیدا کردن لاشه‌ی هواپیما، از پهپاد استفاده کردند.


حرکات این جوان نفسهایتان را در سینه حبس می کند! +فیلم

حرکات عجیب و خطرناک یک پارکور باز حرفه ای را بر لبه یک آسمان‌خراش می‌بینید که موجی از آدرنالین را به سمت شما روانه می‌کند.


اقدام جالب بازیکن پرسپولیس هنگام نوشیدن آب +فیلم

محمد انصاری بازیکن تیم پرسپولیس در میانه بازی با تیم نسف قرشی ازبکستان حرکت جالبی انجام داد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.


بدشانسی وحشتناکی که یک اسب‌سوار با آن مواجه شد +فیلم

اسب‌سواری که با سرعتی باورنکردنی در حال تاخت و تاز بود، با بداقبالی هولناکی رو به رو شد.


تصویری از کاپیتان هواپیمای تهران_یاسوج در حال نماز خواندن

کاپیتان حجت‌الله فولاد، خلبان هواپیمای تهران-یاسوج بود که روز گذشته در منطقه کوهستانی سمیرم سقوط کرد، تصویری از او در حال نماز خواندن در فضای مجازی منتشر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار