پژمان‌فر به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

کمیته 4 نفره برای پیگیری تعداد امضاهای سوال‌کنندگان از رئیس جمهور تشکیل شد

نماینده مردم مشهد و کلات از تشکیل کمیته 4 نفره برای پیگیری تعداد امضاهای درخواست سوال از رئیس جمهور خبر داد.

کمیته 4 نفره برای پیگیری تعداد امضاهای سوال‌کنندگان از رئیس جمهور تشکیل شدحجت‌الاسلام پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری جلسه‌ای با حضور علی مطهری نائب رئیس دوم مجلس، قاضی‌پور و وقف‌چی برای پیگیری تعداد امضای نمایندگان درخواست‌کننده سوال از رئیس جمهور خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در جلسه دیروز در کمیسیون اقتصادی 15 نفر از نمایندگان درخواست‌کننده سوال از روحانی به نمایندگی از دیگر درخواست کنندگان حضور داشتند و از پاسخ‌های کرباسیان، سیف و نهاوندیان قانع نشدند، لذا قرار شد تا گزارش نهایی را به سمع و نظر دیگر نمایندگان هم برساند.

پژمان‌فر تصریح کرد: بر این اساس ما گزارش جمع‌بندی شده نشست دیروز را به اطلاع تمام درخواست‌کننده سوال از رئیس جمهور و دیگر نمایندگان خواهیم رساند.

نماینده مردم مشهد و کلات بیان کرد: با توجه به کار غیر اخلاقی امروز تعدادی از معاونان پارلمانی دولت، مبنی بر فشار به نمایندگان برای پس گرفتن امضاهای خود، قرار شد تیم چهار نفره‌ای برای پیگیری جمع‌آوری امضاها از تمامی فراکسیون‌ها تشکیل شود.

وی ادامه داد: اقایان وقف‌چی، فتحی، قاضی‌پور و بنده از اعضای این کمیته هستیم و مسئولیت پیگیری تعداد امضاهای نمایندگان را در دستور کار خود خواهیم داشت.

پژمان‌فر ادامه داد:  با توجه به اینکه دولت تمایلی به پاسخ‌گویی صریح ندارد، اما ما سوال از رئیس جمهور را تهدیدی برای دولت نمی‌دانیم، بلکه این اقدام تنها برای پاسخ‌گویی و صحبت شفاف با مردم است تا ملت بدانند که می‌توانند در داخل کشور مسائل و مشکلات خود را حل کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات تأکید کرد: اکنون تعداد امضاکنندگان سوال از رئیس جمهور از حد نصاب قانونی 73 نفر بالاتر است، اما به دلیل آنکه شاید برخی بخواهند انصراف دهند اسامی امضاکنندگان را اعلام نمی‌کنیم، اگرچه درباره تعداد امضاها هیچ نگرانی هم نداریم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۷:۱۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدا خیرشون بده. بداد دل مردم برسید.
آخرین اخبار