خدابخش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احیاء دریاچه ارومیه از طریق فاینانس صورت می‌گیرد

استاندار آذربایجان شرقی گفت: احیاء دریاچه ارومیه از طریق فاینانس می‌تواند در مدت کوتاه مشکل خشکی این دریاچه را برطرف کند،

//مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب فرمانداران استان متبوعش، اظهار کرد: فرمانداران پیشنهادی را به وزارت کشور ارائه کردیم و فرآیند انتخاب آنها در حال انجام است.

وی افزود: نگران انتخاب فرمانداران نیستیم و پس از اینکه انتخاب آنها به اتمام رسید، در زمان مناسب فعالیتشان را آغاز می‌کنند.

خدابخش گفت: اکثر فرمانداران در استان آذربایجان شرقی ابقا شدند و احتمالا یک فرماندار جدید انتخاب نیز خواهد شد، مابقی یا جابجا و یا ابقاء می‌شوند.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص تأمین اعتبار احیاء دریاچه ارومیه از طریق سرمایه گذاری خارجی، گفت: جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست برگزار کردیم و در آن جلسه مصوب شد برای احیاء دریاچه ارومیه از سرمایه گذاری خارجی و فاینانس استفاده شود.

وی افزود: احیاء دریاچه ارومیه از طریق فاینانس می‌تواند در مدت کوتاه مشکل خشکی این دریاچه را برطرف کند،، زیرا وضعیت مالی دولت به گونه‌ای است که اجرای این طرح در درازمدت امکان پذیر است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
خدا قوت خیلی عالی بود
آخرین اخبار