حدادی فر: بازی با لوکوموتیو یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل مان بود

هافبک تیم ذوب آهن اصفهان گفت: یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل مان بازی با لوکوموتیو بود، آن‌ها خیلی خوب فوتبال بازی کردند و توان بدنی بالایی داشتند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان قاسم حدادی فر، کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی 2 بر صفر ذوب آهن مقابل لوکوموتیو ازبکستان بیان کرد: یکی از سخت ترین بازی های فصل مان بود و لوکوموتیو خیلی خوب فوتبال بازی کرد و توان بدنی زیادی داشتند. پس از بازی با سایپا متحمل 2 شکست شدیم و روحیه تیم بد بود اما خداراشکر امشب 3 امتیاز را کسب کردیم و به جدول مسابقات بازگشتیم تا بتوانیم برای صعود پای به پای دیگر تیم ها مبارزه کنیم.

او افزود: خداراشکر در دیدار با لوکوموتیو توپ های مان به گل تبدیل شد و امیدوارم همین روند در دیگر مسابقات هم ادامه یابد. در دیدار با الدحیل هم در نیمه نخست چند موقعیت گلزنی عالی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم و سپس تمرکز تیم مان برهم خورد و در دقایق پایانی 3 گل خوردیم و بازنده شدیم.

حدادی فر ادامه داد: لوکوموتیو هم تیم خوبی بود و 7-8 بازیکن ملی پوش داشت و در تمام زمین خیلی خوب بازی می کردند اما خداراشکر توانستیم برنده شویم و از این اتفاق بسیار خوشحال هستم.

کاپیتان ذوب آهن در خصوص اینکه آیا حضور بانوان در تعداد حضور هوادران در استادیوم تاثیر دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: حضور بانوان باعث می‌شود جو ورزشگاه سالم‌تر و تعداد تماشاگران هم بیشتر شود. از مسئولان تقاضا دارم که کمک کنند تا بانوان به ورزشگاه بیایند و یک حرکت خوب را فرهنگ‌سازی کنند. عربستانی‌ها در بازی با استقلال 4 هزار بلیت برای بانوان در نظر گرفته‌اند.

انتهای پیام/

اظهارات هافبک ذوب آهن پس از دیدار با لوکوموتیو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار