نشست سه جانبه احتمالی وزرای امور خارجه ایران، روسیه و ترکیه در آنکارا یا استانبول

معاون وزیر خارجه روسیه از دیدار احتمالی سه جانبه وزرای امور خارجه روسیه، ایران و ترکیه تا قبل از ۱۸ مارس در آنکارا یا استانبول خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، میخائیل بوگدانف معاون وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه از دیدار احتمالی سه جانبه وزیران امور خارجه روسیه، ایران و ترکیه تا قبل از ۱۸ ماه مارس (۲۷ اسفند ۱۳۹۶) در آنکارا یا استانبول در ترکیه خبر داد.

بوگدانف در ادامه افزود: نشست سه جانبه احتمالی وزیران امور خارجه روسیه، ایران و ترکیه درباره سوریه تا قبل از ۱۸ ماه مارس در یکی از شهر‌های آنکارا یا استانبول در ترکیه برگزار خواهد شد.

 بوگدانف در کنفرانس بین المللی «والدای» در روسیه تاکید کرد: روسیه هیچ خط مشی و دیدگاهی را بر کسی تحمیل نمی‌کند. در صورتی که به نقش و حضور این کشور احساس نیاز شد ما برای کمک به منظور جلوگیری از خونریزی‌ها و دستیابی به نقاط مشترک آمادگی داریم.

وزیر امور خارجه قزاقستان نیز پیشتر اعلام کرد نشست وزیران امور خارجه ایران، ترکیه و روسیه ماه مارس آینده در آستانه پایتخت قزاقستان برگزار می‌شود.

مقامات کشور‌های ضامن آتش بس در سوریه (ایران، ترکیه و روسیه) قبل از آغاز دور جدید مذاکرات در آستانه با همدیگر دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/

بوگدانف از نشست احتمالی کشور‌های ضامن آتش بس سوریه در ترکیه خبر داد

برچسب ها: سوریه ، ترکیه ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار