شرفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شرایط برای انتقال اجساد توسط بالگردها میسر نیست

مدیر دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی گفت: منطقه ای که لاشه هواپیما در آن یافت شده، بسیار خطرناک است، به همین علت شرایط لازم جهت انتقال اجساد توسط بالگردها میسر نخواهد بود.

//////محمد سعید شرفی مدیر دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پیدا شدن لاشه هواپیما توسط بالگرد سپاه مورد تایید تیم جستجوی سازمان هواپیمایی است و هم اکنون یک تیم تکاور به منطقه اعزام شده اند تا شرایط را برای انتقال اجساد و یافتن جعبه سیاه مهیا کنند.

وی افزود: بررسی علت وقوع سانحه توسط تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری صورت می گیرد و تیم 7 نفره فرانسوی به عنوان مشاور در جلسات حضور خواهند داشت.

به گفته وی؛ بازخوانی جعبه سیاه هم در تهران انجام می شود، مگر اینکه در صورت لزوم، به خارج از کشور ارسال خواهد شد.

شرفی در خاتمه گفت: منطقه ای که لاشه هواپیما در آن یافت شده، بسیار خطرناک است. به همین علت شرایط لازم جهت انتقال اجساد توسط بالگردها میسر نخواهد بود، بنابراین اجساد از طریق هلی برد منتقل می شود.

علت سانحه هواپیما بعد از یافتن جعبه سیاه اعلام می‌شود

همچنین رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی بیان کرد: به دست آمدن چرایی سقوط هواپیما نیازمند بررسی پارامتر‌های مختلفی است، که یکی از  آنها یافتن جعبه سیاه هواپیما است .

وی افزود: همچنین لازم است جعبه سیاه هواپیمای مذکور  پس از یافتن توسط گروه‌های امداد و نجات، در اختیار تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری قرار گیرد.

جعفرزاده در خاتمه گفت: جزئیات وضعیت هواپیما و روند بررسی‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار