سامانی خبر داد:

فرماندارانی که در محل خدمت خود سکونت نداشته باشند برکنار می شوند

سخنگوی وزارت کشور از دستور وزیر کشور به تمامی فرمانداران بر لزوم سکونت در محل خدمت خود پیرو تاکید رئیس جمهور خبر داد.

فرماندارانی که در محل خدمت خود سکونت نداشته باشند برکنار می شوندبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از برگزاری نخستین همایش فرمانداران دولت دوازدهم در اسفندماه خبر داد و گفت: این همایش به منظور تشریح برنامه ها، سیاست ها و اولویت های دولت در سال ٩٧ در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادى، امنيتى و عمرانى در محل وزارت کشور برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: تحقق سياستهاى اقتصاد مقاومتى، منشور حقوق شهروندى و تکریم ارباب رجوع، ارتقاء نشاط سياسى، تکمیل پروژه های نیمه تمام، جذب سرمایه و ایجاد اشتغال از مهمترین برنامه هایی است که باید فرمانداران پیگیری و دنبال کنند.

سخنگوی وزارت کشور از دستور رحمانی فضلی وزیر کشور به تمامی فرمانداران بر لزوم سکونت در محل خدمت خود پیرو تاکید رئیس جمهوری خبر داد و تصریح کرد: فرماندارانی که در محل خدمت خود سکونت نداشته باشند برکنار می شوند.

سامانی افزود: در اين خصوص به نهادهای نظارتی وزارت کشور ماموريت داده شد كه بر تحقق اين امر نظارت داشته باشند.

وی بر حمایت وزارت کشور از برگزاری نمایشگاه های بهاره با توجه به نزدیکی به ایام نوروز تاکید کرد و افزود: بر اساس تاکید وزیر کشور بر تسهیل روند خرید مردم در ایام نوروز قرار شد نمایشگاه های بهاره در سراسر كشور دایر شود.

سخنگوی وزارت کشور یادآور شد: پیرو دستور وزیر کشور به سازمان امور اجتماعی کشور مقرر شد برنامه ریزی های لازم به منظور برگزاری نخستین همایش دستاوردهای مقابله با آسیب های اجتماعی در سال ٩٧ انجام شود تا دستگاه های مرتبط دستاوردها و عملکرد خود را ارائه و از سازمان های مردم نهاد فعال و برتر در این حوزه تقدیر بعمل آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار