نیلی احمدآبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بودجه عقب افتاده دانشگاه تهران تا پایان سال پرداخت می‌شود

رئیس دانشگاه تهران گفت: دولت قول داده است بودجه دانشگاه تا پایان سال جاری به صورت کامل پرداخت شود.

امیدواریم اختصاص بودجه دانشگاه‌ها تا پایان سال جاری کامل شودمحمود نیلی‌احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بودجه این دانشگاه در سال 97 گفت: دولت قول داده است بودجه دانشگاه‌ تا پایان سال جاری به صورت کامل پرداخت شود.

رئیس دانشگاه تهران تصریح کرد: متاسفانه امسال دانشگاه‌ها با کمبود بودجه مواجه هستند و این مسئله باعث شده فشار زیادی بر مباحثی نظیر تغذیه دانشجویی و زیرساخت‌های دانشگاه وارد شود.

نیلی احمدآبادی افزود: کشور ما خوشبختانه مشکل مالی ندارد، مثلا ببینید در بهداشت و مسکن مهر چقدر هزینه شد؟، برای تخصیص بودجه بیشتر دانشگاه‌ها باید به سمت افزایش اثر دانشگاه‌ها پیش رفت.

بودجه در دانشگاه‌ها بسیار مورد اهمیت است

وی ادامه داد: مسئله بودجه در دانشگاه‌ها بسیار مورد اهمیت است، چرا که برای تحقق شاخص‌های خدماتی خوابگاهی در دانشگاه‌ها و یا مسائلی از این قبیل باید بودجه‌های لازم در اختیار دانشگاه‌ها قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه‌ تهران ادامه داد: امیدواریم اختصاص بودجه دانشگاه ها تا پایان سال کامل شود، چرا که عدم تخصیص کامل مشکلات زیادی را برای دانشگاه‌ها به وجود می‌آورد.

نیلی احمدآبادی یادآور شد: مقایسه بودجه‌ دانشگاه‌های پایتخت در سال 96 و 97 نشان می‌دهد که بودجه دانشگاه‌ها با سال گذشته تفاوت چندانی نداشته و فقط کمی افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار