همایش بزرگ پیاده‌ روی خانوادگی در رامهرمز جمعه 4 اسفندماه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در رامهرمز در روز جمعه 4 اسفند ماه بیان کرد: این همایش بزرگ با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین اقشار مختلف جامعه برگزار می گردد.

وی اذعان داشت: این پیاده روی بزرگ با حضور گسترده مردم شهر رامهرمز و شهرهای اطراف از ساعت 7:30 دقیقه صبح آغاز و به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: همایش پیاده روی خانوادگی از میدان دفاع مقدس رامهرمز واقع در جنب پایانه مسافربری باغملک و ایذه آغاز خواهد شد و تا میدان سلمان فارسی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در ادامه افزود: جمعی از مسئولان فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور نیز در این برنامه حضور دارند.

وی با بیان اینکه در پایان مراسم پیاده روی خانوادگی قرعه کشی انجام می شود اظهار داشت: یک دستگاه خودروی پراید، جایزه ویژه این همایش است که به قید قرعه به یکی از حاضران اهدا می‌ گردد.

افشین حیدری، لباس‌های ورزشی، ده‌ها دوچرخه و کمک هزینه سفرهای زیارتی را از دیگر جوایز همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در رامهرمز عنوان کرد.

وی گفت: این همایش با همکاری اداراه کل ورزش و جوانان استان خوزستان، استانداری، فرمانداری رامهرمز و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار می گردد.

انتهای پیام/گ

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.