دروازه بان تیم استقلال خوزستان گفت: شرایط مالی به هیچ وجه بهتر نشده و تنها به دلیل مردم خوزستان حاضر هستیم به تمرین بیایم و بازی کنیم.

شیخ ویسی: مانند برده‌ها به تمرین می‌رویم/ به خاطر مردم بازی می‌کنیموحید شیخ ویسی دروازه بان تیم استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره تمرین کردن بازیکنان استقلال خوزستان پس از ۵ روز اعتصاب بیان کرد: من تنها نیستم و بازیکنان تصمیم گرفتند به تمرین بیایند. به هیچ وجه وضعیت مالی بهتر نشده است و حتی مدیرعامل تیم هم بیان کرد، پول نداریم و نمی‌توانیم به بازیکنان بدهیم. وضعیت خوب نیست و حتی بدتر هم شده است، اما به خاطر هواداران و مردم خوزستان تصمیم گرفتیم تا تمرینات را شروع کنیم.

او افزود: اگر به تمرین نرویم و مسابقه ندهیم، سازمان لیگ ما را محروم می‌کند و باشگاه هم جریمه مالی در نظر می‌گیرد، زمانیکه نیم فصل می‌خواستم از استقلال خوزستان جدا شوم، مسئولان گفتند این مبلغ پول برای ما مهم نیست و به زودی پرداخت می‌کنیم، اما اتفاقی رخ نداد و اکنون کسی به وضعیت ما رسیدگی نمی‌کند.

شیخ ویسی ادامه داد: برای رضای خدا بازی می‌کنیم و امیدوارم فصل زودتر به پایان برسد تا بتوانیم از این شرایط رهایی یابیم. وضعیت خوبی نداریم و مسئولان هم هیچ کمکی نمی‌کنند.

دروازه بان استقلال خوزستان در پایان گفت: استقلال خوزستان برای هیچ کسی مهم نیست و کسی به این تیم کمک نمی‌کند. امیدوارم مشکلات مان حل شود و بتوانیم به این تیم کمک کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات شیخ ویسی در مورد وضعیت تیم استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار