حجت الاسلام رئیسی در اجتماع عظیم عزاداران فاطمی تهران:

اگر به جای مبارزه با فساد، با رانت نورچشمی‌ها مماشات شود، ارتجاع قطعی است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر به جای مبارزه بی‌امان با فساد، با رانت نورچشمی‌ها مماشات شد؛ عقب گرد و ارتجاع قطعی است.

اگر به جای مبارزه بی‌امان با فساد، با رانت نورچشمی‌ها مماشات شود، ارتجاع قطعی استبه گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در اجتماع عظیم عزاداران فاطمی تهران با اشاره به اینکه جریانی می‌خواست امامت را در خلافت هضم کند و تمام تلاش‌های پیامبر (ص) را در پوشش نفاق از بین ببرد، اظهار کرد: فاطمه اطهر (س) با دو وسیله «خطبه‌های روشنگر و آتشین» و «اشک» نقاب را از چهره نفاق کنار زد.

وی ادامه داد: قرآن این سوال را مطرح می‌کند که اگر روزی وجود مقدس پیامبر (ص) بین شما نبود، قرار است به عقب برگردید و زحمات پیامبر و تلاش‌های ایشان به هیچ انگاشته شود، قرار است دوباره مدینه النبی برگردد به اخلاق جاهلی و دوباره روحیه اشرافی‌گری در جامعه مستولی، و به نیازمندان بی‌توجهی شود؟

تولیت آستان قدس رضوی  تصریح کرد: اگر به انقلاب پیامبر و آفت‌ها و مشکلات بی‌توجهی کردیم و این آرمان شهری که به نام قرآن و دین برپا شده آسیب دید، خداوند متعال، پیامبر و دین آسیب نمی‌بینند، بلکه همان مردمی ضرر می‌کنند که با این همه تلاش و فداکاری و هزینه دادن، انقلاب کردند.

حجت الاسلام رئیسی افزود: امروز در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب، آفت‌هایی که انقلاب را تهدید می‌کند همان آفت‌هایی است که جامعه پیامبر را تهدید می‎کرد.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: اگر به جای مردم به بیگانه اعتماد کردید، اشرافی‌گری جای توجه به محرومان را گرفت، در فرهنگ و سیاست و اقتصاد الگو‌های لیبرال استفاده شد، به جای استقلال اقتصادی و سیاسی و فرهنگی، وابستگی به بیگانه به اسم تعامل با دنیا، توجیه و تئوریزه شد و به جای مبارزه بی‌امان با فساد و تبعیض، با رانت و فساد نزدیکان و نورچشمی‌ها مماشات شد، عقب گرد و ارتجاع قطعی است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
کارد به استخوانمون رسید شمارا قسم به خدای کاری بکنید
آخرین اخبار