حل معضلات اقتصادی مهمترین برنامه دولت

استاندار یزد در نشست شورای اداری استان گفت: حل معضلات اقتصادی و ایجاد اشتغال مهمترین برنامه‌ی دولت است که مدیران استان نیز باید درراستای حل این مسائل جدی‌تر عمل کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ زمانی قمی استاندار یزد در نشست شورای اداری استان گفت: مسولان اجرایی نه در شعار که باید در عمل با جدیت و برنامه ریزی و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های استان برای ایجاد اشتغال پایدار و مورد نیاز و حل معضل بیکاری بیش از گذشته تلاش کنند.

زمانی قمی افزود: آن چه که در زمان کنونی مردم ما از مسوولان اجرایی می‌خواهند، غلبه بر مسئله بیکاری، ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار و حل مسائل و نیاز‌ها با اخلاص و ایمان کامل است که باید در استان پیگیری شود.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: دشمنان در برهه کنونی از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی به دنبال تبلیغ این موضوع هستند که بگویند نظام ما ناکارآمد است بنابراین باید مدیران برای نشان دادن توانایی‌ها و حل مسائل بدون وقفه وظایف خود را اجرایی کنند.

وی تاکید کرد: اتمام طرح‌های نیمه تمام و بخصوص طرح‌های تولیدی و اقتصادی که بیش از ۶۰ درصد یشرفت فیزیکیدارد باید توسط مسوولان امر برای اتمام آن‌ها فعالیت‌های لازم انجام گیرد که قطعا نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری، توجه به طرح‌های گردشگری، تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، برنامه ریزی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۷، توجه به فقرا و ایتام در سطح استان و پیگیری برای جذب اعتبارات ملی مور توجه خاص مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام/ ا

نشست شورای اداری استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار