تشکر حمید فرخ‌نژاد از عملکرد نیروی انتظامی در مقابله با دراویش داعشی +فیلم

حمید فرخ‌نژاد صفحه شخصی خود در اینستاگرام را با مشاهدات خود از اغتشاشات شب گذشته پاسداران به روز کرد.

روایت حميد فرخ نژاد ⁩از مشاهدات شب گذشته‌‌اش در حوالی منزلش در پاسداران +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته در محله پاسداران تهران بر اثر درگیری ماموران نیروی انتظامی و فرقه دراویش داعشی؛ تعدادی از مردم مجروح و زخمی شدند و سه تن از افسران ناجا نیز به شهادت رسیدند.

در همین رابطه حمید فرخ‌نژاد مشاهدات خود از اتفاقات شب گذشته را به همراه ویدئویی که از پنجره منزلش تهیه کرده است در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و از خدمات ماموران نیروی انتظامی قدردانی کرد. یادداشت فرخ‌نژاد به این شرح است:

" متاسفانه ديشب به دليل اشراف منزلم به گلستان هفتم شاهد درگيری گسترده در اين محل بودم،شهادت ميدم اگر درايت نيروی انتظامي نبود ،ماجراجويی اقايان لباس شخصی و عصبانيت دراويش منجر به فاجعه ايی با تلفات انسانی بالا ميشد، تشكر ميكنم از عملكرد عاقلانه و حرفه ايی نيروی انتظامی و تسليت ميگم به خانواده نيروهای از دست رفته ناجا،كاش عقلای هر دو طرف نقش پررنگ تری براي جلوگيری از اين دست برخوردها ايفا ميكردند. "

روایت حميد فرخ نژاد ⁩از مشاهدات شب گذشته‌‌اش در حوالی منزلش در پاسداران +فیلم

انتهای پیام/

روایت حميد فرخ نژاد ⁩اغتشاشات شب گذشته پاسداران +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
اگر نیروی انتظامی مماشات نمی کرد شاید این اتفاقات هم نمی افتاد .اگر نیروهای امنیتی قدرت و اقتدار شون کم باشه امنیت کشور تهدید میشه و هرکسی که کوچکترین فکر شروری داشته باشه بخاطر ضعف نیروهای امنیتی آن را عملی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
شیرازی
۲۲:۳۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
حالا آقای فرخ نژاد با اون هوش بالا وقدرت تحلیل بالا شده نظریه پرداز برادر هنر پیشه که تو دنیا فقط توانایی بازیگری داری و بس به هر موضوعی دخالت نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر بچهای نیروی انتظامی
Saudi Arabia
بسیجی خوار چشم دشمن
۱۱:۴۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
متاسفم برات هنرپیشه طرفدار فتنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
ایشون از ناجا تشکر نکرده به بسیجی ها انتقاد کرده
Germany
محمد
۱۰:۳۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
مماشات با آشوبگران باعث مرگ 5 جوان عزیز و داغ دار شدن چندین خانواده و تخریب اموام عمومی و خانه های مردم شد. تیب و قیافه آفراد کاملا مشخص بود که برای درگیری و به آشوب کشیدن جمع شده بودند. آن وقت شما داری هر دو طرف رو توصیه به رفتار عاقلانه می کنی؟ باید برخورد جدی تر نشون می دادند تا کام شیرین مردم ایران بعد از آن راهپیمایی شکوهمند به همین راحتی تلخ نشده و آب به آسیباب دشمن ریخته نشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
منظور از دوطرف چیه؟ اینها را باید همانجا تیرباران میکردند تا دیگه از این کارها ها نکنند
آخرین اخبار