آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت: سرمایه ای که آموزش و پرورش دارد، هیچ نهاد یا دستگاه دیگری ندارد .

آموزش و پرورش از سرمایه انسانی به عنوان بالاترین سرمایه بهره مند استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه  گفت: خوشبختانه نظام ما با بهره گیری از فرهنگ اسلامی ایرانی، غنی می باشد و هیچ احتیاجی به غیر نداریم، بلکه باید داشته های خودمان را برجسته کنیم.

وی با بیان اینکه سرمایه ای که آموزش و پرورش دارد، هیچ نهاد یا دستگاه دیگری ندارد افزود: سرمایه انسانی بالاترین و مهمترین سرمایه هر کشوری است و این مهم در اختیار آموزش و پرورش است.

آیت الله علما  بیان  کرد: بیاییم از ظرفیت های عظیم انسانی استفاده کنیم، بیاییم نگاه ویژه ای به همه امور استان داشته باشم  یکی از مواردی که خیلی حق برگردن ما دارند دانش آموزان می باشند، زیرا این ما هستیم که بایستی این حق را به خوبی ادا کنیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نقش تربیتی معصومین گفت: حق تربیت فقط مخصوص خداوند است و اگر معصومین کار تربیتی انجام داده اند در راستای تربیت الهی می باشد، بنابراین ما باید مراقب رفتار و کردار خود باشیم.

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  گفت: آموزش و پرورش به عنوان متولی امر تعلیم و تربیت از دیر باز با این مقوله در ارتباط بوده است  اگر ارتباط بین آموزش و پرورش و حوزه های علمیه تقویت شود دغدغه و شبهات دینی نسل نوجوان برطرف می شود و این موضوع مقوله تعلیم و تربیت را پایدار می کند.

وی گفت: برای رفع شبهات دینی بین دانش آموزان 170 گفتمان دینی با حضور حداکثری دانش آموزان و با سخنرانی فضلای حوزه برگزار کرده ایم و 30 دوره ضمن خدمت برای مربیان پرورشی با حضور اساتید حوزه برگزار شده است. 

انتهای پیام/ز

 

 

 برای رفع شبهات دینی بین دانش آموزان 170 گفتمان دینی برگزار شده است

برچسب ها: احادیث ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.