تیم ۲۰ نفر کارشناسان هوایی نقش موثری در پیدا کردن لاشه هواپیما داشتند

مدیر کل نظارت بر عملیات سازمان هواپیمایی کشور گفت:: یک تیم ۲۰ نفره از خبره‌ترین کارشناسان به اصفهان اعزام شدند که نتیجه آن پیدا شدن لاشه هواپیما و کمک به نیرو‌های امدادی بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  شرفی مدیر کل نظارت بر عملیات سازمان هواپیمایی کشور در گفت و گو با بخش خبری ۲۲ شبکه خبر گفت: یک تیم ۲۰ نفره از خبره‌ترین کارشناسان به اصفهان اعزام شدند که نتیجه آن پیدا شدن لاشه هواپیما و کمک به نیرو‌های امدادی بود.

وی ادامه داد: آن‌ها با گوش دادن ارتباط خلبان با مرکز کنترل و بررسی نقشه‌های هوایی محل حادثه را بر روی نقشه تشخیص دادند و سپس به امدادگران اعلام شد تا دقیقا در منطقه مشخص شده به جستجوی لاشه بروند و خوشبختانه امدادگران دقیقا همان منطقه که مپ ونقشه مشخص کرده بود اجساد را پیدا کردند.

مدیر کل نظارت بر عملیات سازمان هواپیمایی کشور بیان کرد: انتقال پیکر تا سه روز طول می‌کشد و در این مدت مردم نیز به نیرو‌های امدادی کمک کردند.

وی افزود: در حال حاضر ۵ تیم چهار نفره از کوهنوردان در محل و شش بالگرد مستقر در منطقه مستقر هستند تا زمانی که هوا روشن شد به ادامه جستجو بپردازند.

شرفی با بیان اینکه مرحله اولیه کار گروه تجسس پیدا کردن لاشه هواپیما وپیکر هموطنان بود، افزود: پس از پیدا کردن لاشه در مرحله بعدی به دنبال پیدا کردن جعبه سیاه و قسمت‌های مهم هواپیما هستیم.

انتهای پیام/ف

کارشناسان هوایی نقش موثری در پیدا کردن لاشه هواپیما داشتند

برچسب ها: سقوط هواپیما ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا اجرشون بده