مدیر كل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس

کریمی جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس را تشریح کرد.

آمادگی آموزش و پرورش برای اسکان نوروزی فرهنگیانبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گودرز كریمی فر مدیر كل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و روسای تعاون استان گلستان در شهرستان گنبدکاوس با اشاره به آمادگی وزارت متبوع برای ارائه خدمات كیفی ستادهای اسكان نوروزی به فرهنگیان گفت: در نوروز 97 با پیش بینی 707 پایگاه پذیرش ، 345 مرکز آموزشی رفاهی و100 هزار كلاس درس در سطح كشور، خدمات مطلوب تری به فرهنگیان ارائه می شود.

وی با اعلام آمادگی این وزارتخانه  برای اسكان مسافران در نوروز 1397 اظهار کرد: در تلاش هستیم تا در مراكز اسكان نوروزی كیفیت را افزایش و امكانات موجود را ارتقاء بخشیم.

برپایی نمایشگاه های بومی و سنتی در کنار پایگاه های اسکان نوروزی

وی برپایی نمایشگاه های بومی و سنتی در جوار پایگاه های اسکان به جهت آشنایی با فرهنگ و سنن محلی به منظور افزایش ماندگاری سفر و بهره مندی از دستاوردهای قومی و محلی استان ها و همچنین معرفی جاذبه های توریستی و گردشگری در خدمات سفر نوروز 97 ویژه فرهنگیان اشاره کرد .

مدیر كل تعاون و پشتیبانی در ادامه تعداد مراكز آموزشی، رفاهی(خانه های معلم ) و مراكز اسكان در سراسر كشور را 345 مركز برشمرد و خاطر نشان كرد: 300 اردوگاه فرهنگی و هنری و 50 مركز پردیس دانشگاه فرهنگیان همچون سال گذشته در خدمت اسكان فرهنگیان است. نامبرده به تعداد 207 تالار و 128 رستوران در مراکز آموزشی رفاهی سراسر کشور در راستای اعتلای منزلت اجتماعی فرهنگیان اشاره کرد.

وی اختصاص یک شماره از نشریه ادارات کل استان ها را با عنوان " ویژه نامه طرح ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر" با درج اطلاعات پایگاه های پذیرش و سایر اقدامات را از دیگر برنامه های این اداره کل دانست.

این مقام مسئول ثبت نام اینترنتی اسكان موقت فرهنگیان در نوروز 97 را از چهارم لغایت 23 اسفند ماه از طریق سامانه این وزرات خانه اعلام و مطرح کرد: اطلاعات كلیدی مراكز آموزشی و رفاهی فرهنگیان به تفكیک استان ها و شهرهای كشور در سامانه مذكور قابل دسترسی است.

وی با اشاره به در اختیار بودن حدود 100 هزار كلاس درس برای اسكان مسافران نوروزی، تصریح كرد: زمان پذیرش مسافران فرهنگی از روز 29 اسفند ماه لغایت عصر 12 فروردین 97 پیش بینی شده است.

كریمی فر استفاده از نرم افزار پذیرش اینترنتی در ستادهای اسكان و انتخاب مدارس واجد شرایط را از جمله اهم وظایف ستاد اسكان برشمرد و اظهار کرد: خدمت به جامعه معلمان وظیفه ای توأم با نشاط درونی است.

وی خدمات رسانی به فرهنگیان و خانواده درجه یک آن ها را از وظایف اصلی ستاد اسكان دانست.

مدیر كل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پایان مطرح كرد: تمام فرهنگیانی كه در اسكان نوروز 97 ثبت نام می كنند تحت پوشش بیمه خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امینه
۱۳:۳۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
این خیلی بده که اسکان مدارس فقط مختص معلما باشه.به نظرمن اسکان مدارس باید به مردم عادی بدند
آخرین اخبار